​"Бизнестегі табыс компанияның түпкі мақсаты"

7473

2025 жылға қарай жыл сайын айналыста болатын мәліметтер қазіргімен салыстырғанда 20 есе көп болады. Сөйтіп "Мәліметтердің кені" пайда болады.

​"Бизнестегі табыс компанияның түпкі мақсаты"

ИКТ-желісі мен AI-ге негізделген төртінші өндірістік революция бізді интеллектуалды әлемге әкеледі. Бұл цифрлық нарықтың өзгеруіне әсер етеді. Оның құны 23 трлн доллар болмақ.

2025 жылға қарай жеке интеллектуалдық жабдықтардың саны 40 миллиардқа жетеді де, смарт-құралдарды қолданушылардың 90%-ында интеллектуалды жеке көмекші болады және көптеген үй шаруасында роботтар пайда болады. Құрылғылар қабылдай алатындықтан, екі жақты адами-машиналық комуникация мен белсенді ақпарат қызметтері шындыққа айналады, жеке әлеует оқшаулаудан айтарлықтай шығарылатын болады.

2025 жылға қарай әлемде бизнес пен қоғамның деңгейінде 100 млрд-қа жуық байланыс орнатылады, олар коммуникация қызметтері, көлік, денсаулық сақтау, ауыл шаруашылық, қарды және басқа да секторлары үшін кеңінен қолданылады, ал бұл осы салаларды цифрландыруға әкеледі. 

2025 жылға қарай корпоративтік қосымшалардың 85%-ы бұлтқа орналастырылып, жаһандық компаниялардың 86%-ы AI-ды қолданатын болады. 2025 жылға қарай әлемде жыл сайын 180 ZB мәлімет алмасатын болады, бұл бүгінгі күнмен салыстырғанда 20 есе көп. Мұндай жаңа мәліметтер "мәліметтің үлкен кені"  интеллект пен құндылықты сарқылмайтын көзі болады.

Интеллектуалды әдемге енбес бұрын біздің алдымызда көптеген мәселе тұр. Бизнестің тұрақты өсуіне қолжеткізу үшін әртүрлі дәстүр мен шектеулерді үнемі жеңуге тура келеді.

Әр салада бизнестің, тәжірибе мен әріптестік қарым-қатынастың мүмкіндігі мен байланыс шегінен шығып, жарқын болашақты бірге қалыптастыру қажет.

Жалпы қолданыстағы технология ретінде цифрлықтан интеллектуалдыққа дейінгі мүмкіндіктер шекарасынан өту тиіс AI қазірдің өзінде көптеген өнімге кіріктірілген және оның шешімі қолданысттағы желілердің тиімдігін едәуір жақсартты. Мысалы, All-Cloud интеллектуалдық желілері санаулы минуттарда миллион шотты аламастырып, қолданушыларға санаулы секундтарда миллиардтаған суретті іздеуге көмектеседі.

Байланыс шегінен өтіп, шектеусіз әлеует құруда  5G операторлар желісін қолдануды айтарлықтай жақсартады және адамдар мен заттарды және салаларды қоса алғанда көптеген нысандарға қызмет көрсетеді. Нақты бір желі қолданудың миллиондаған нұсқасын қамтамасыз етеді.

2018 жылы  Huawei  5G-ді зерттеу мен әзірлеуге бес миллиард юань инвестициялайды және сымсыз қолжетімді желісін, мәліметтерлі беру желісі, негізгі желілер мен жабдықтарды қоса алғанда  5G-дың коммерциялық құралының толық спектрін іске қосады. NB-IoT желілерін әлем бойынша кең көлемде коммерциялық өрістету мен NB-IoT-ға қосылулар санын   100 млн-ға арттыру көзделіп отыр.

Бизнестің шегінен өтіп, жаңа өсу көрсету мен бизнестегі табыс компанияның түпкі мақсаты. Операторлар қолданыстағы көптеген желіні және болашаққа деген көзқарасты қолдана отырып, бизнестегі кең ауқымды инновацияларды дамытуға тиіс.  

Internet of Things (IoT) сияқты жаңа орындарда "интеллектуалды" қалалар, "ақылды" салалар мен үйлерді өсіру мен жылдам дамытуды ынталандыру үшін жоғары әлеуетті құруда операторлар экожүйеге негізделген инновациялық бизнес-үлгілерді енгізе алады. Видеоны жаңа базалық қызмет көрсетуге айналдыру арқылы операторлар видеоны табысты өсірудің жаңа қозғалтқышы ете алады. Видеоны көрудің үздік қолданушылық тәжірибесі де желілік инфрақұрылымның дамуына септігін тигізеді.

2017 жылы әлемде 100-ден астам оператор өзінің негізгі сервисімен видео жасаған. Ал 2018 жылы бұл сан 150-ге дейін артады.

Дәстүрлі бизнес орындарда операторлар өздерінің қызметтеріне тереңірек үңіліп, қолданушылық тәжірибені жақсартуға тиіс. Бұл шешімдер адамдарды байланыстыруды кеңейтеді. Жоғары сапалы үйдегі кең жолақты шешімдер үй шаруашылығы үшін Wi-Fi-дың 300 Мбит/с жаңа жылдамдығын қамтамасыз етеді. Біріктірілген бұлтты желілік шешім ресурстардың бірігуін және жеке кәсіпорындар желілері арасындағы қызметті қамтамасыз етеді.

Huawei-дың цифрлық операциялық шешімдері тәжірибе шегінен өтіп, ROADS-тың қолданушылық тәжірибесін қаматамасыз ете отырып, мәліметтермен жұмысты тап қазіргі уақытта іске асыруға мүмкіндік береді. Олар операторларға ROADS-тың  Real-time (нақты уақытта ұсыну), On-demand (талап бойынша), All online (барлығы онлайн), DIY (қолданушының өзімен анықталады) және Social (әлеуметтік) сияқты қолданушылық тәжірибесін ұсынуға көмектеседі. Бұл шешімдер операторларға барлық арналар бойынша клиенттерге қызмет көрсетудің 360-градустық жүйесін жасауға мүмкіндік береді.

Ынтымақтастықтың шегінен өтіп, өркенді экожүйені құру үшін Huawei серіктестердің кең ауқымымен жұмыс істейді.

Автордың пікірі редакцияның көзқарасымен сәйкес келмеуі мүмкін