Биыл 1 шілдеге дейін БЖЗҚ салымшыларға 20,3 млн қызмет көрсеткен. Бұл өткен жылдың осы кезеңімен салыстырғанда 44,1%-ға көп. Ал электронды форматта 15,1 млн-нан қызмет көрсетілген: бұл қызметтердің жалпы көлемінің 74,4%-ы.
"Өткен жылмен салыстырғанда онлайн қызмет көрсету 2 есе өсті. БЖЗҚ сайты және ұялы қосымшадағы жеке кабинеттің көмегімен салымшылар қызметтерді қалаған уақытында ала алады. Бұл қызметтер жеке зейнетақы шотынан көшірме алу, өз деректемелеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу, ЖЗШ-ның болуы туралы анықтама алу, мерзімсіз уақытқа 1 немесе 2 топтағы мүгедектіктің белгіленуіне байланысты зейнетақы төлемдерін тағайындау туралы өтініш беру және тағы басқа қызметтер", - деп жазылған хабарламада.
Сондай-ақ автоматты форматта 2,95 миллион қызмет көрсетілді: жалпы көрсетілген қызметтің 14,5%-ы. Салымшылар шамамен 1,3 миллион қызметті Бірыңғай жинақтаушы зейнетақы қорының кеңсесіне барып алған. Қазақстан бойынша 183 қызмет көрсету нүктесінде салымшыларға 1 млн 284 мың 489 қызмет көрсетілді. Бұл өткен жылмен салыстырғанда 556,4 мың қызметке немесе 76,4%-ға артық.
"2021 жылғы 6 айда шалғайдағы елді мекендерде "Қазпошта" АҚ-ның бөлімшелері арқылы 8 538 қызмет көрсетілді. Бұл өткен жылмен салыстырғанда 4 есе көп", - деп жазылған хабарламада.