Алматыда өңдеу өнеркәсібі саласында оң серпін байқалады

960

Бірінші тоқсанда машина жасау саласында өндіріс көлемі 5,6 есеге артты.

Алматыда өңдеу өнеркәсібі саласында оң серпін байқалады

Алматы қаласы Кәсіпкерлік және инвестициялар басқармасының басшысы Еркебұлан Оразалин осындай пікірде. Өңірлік коммуникациялар қызметінің онлайн-брифингі барысында ол өнеркәсіп өнімінің нақты көлем индексі (НКИ) 118%-дан асқанын, ал өндіріс көлемінің үлесі 328,4 млрд теңгеге жеткенін мәлім етті, деп хабарлайды inbusiness.kz. 

"Машина жасау саласы жоғары қарқынмен дамуда. Бұл көрсеткіш 5 еседен артық өскен", - деді Кәсіпкерлік және инвестициялар басқармасының басшысы.
 
Онлайн-брифингте Еркебұлан Оразалин өңдеу өнеркәсібіндегі қарқынды өсім сақталып отырғанын айтты. 

"Өңдеудің нақты көлемінің индексі 124,9%-ды (254,3 млрд теңге, үлесі - 77,4%) құрады және республикадағы ең жоғары көрсеткіш болып табылады. Бұл машина жасау саласының өсуімен байланысты. Көбіне "Hyundai Trans Kazakhstan" ЖШС зауытының арқасында қол жеткізілген көрсеткіш. Сонымен қатар полиграфиялық қызмет 26,3%-ға ("РПИК ДӘУІР" ЖШС, БФ РМК - мемлекеттік тапсырысты ұлғайту), резеңке және пластмасса бұйымдар өндірісі 54%-ға ("Торгстрой" ЖШС, "Техновид" ЖШС - құрылыс ұйымдарынан пластмасса және полиэтиленнен жасалған бұйымдарға тапсырыстар), өзге де металл емес минерал өнімдер 18,8%-ға ("АЗМК" ЖШС, "Конкрид" ЖШС-бетон және цемент), дайын металл бұйымдар 2 есеге ("Казферросталь" ЖШС, "Техновид" ЖШС – "Stynergy" - арматура), химия өнеркәсібі өнімдерінің өндірісі 24,3% ("Аврора" ЖШС, "Alina Group" ЖШС" - лак-бояу өнімдеріне тапсырыстар), жеңіл өнеркәсіп саласы 80,6%-ға ("Казлегпром" ЖШС, "Жетісу" ЖШС-жұмыс киімдеріне тапсырыстар) өскен", - деді спикер.

Сонымен бірге Еркебұлан Оразалин Алматы қаласының сауда саласы жайлы да сөз етті. Бірінші тоқсанда тауар айналымы 2 984,1 млрд теңгені құрады. Оның ішінде бөлшек саудадағы тауар айналымы 801,2 млрд теңге.

"Алматыда компьютерлер, фармөнімдер, құрылыс материалдары, автомобильдер, киім - кешек пен аяқ киім сатылымының өсуі байқалады", - дейді басқарма басшысы. 

Бұдан басқа, құрылыс материалдарын сату 5,4%-ға, автомобильдерді сату 3,3%-ға, кең ассортиментті тауарларды сату 8,7%-ға ұлғайған.

Еркебұлан Оразалиннің айтуынша, пандемия Алматыда интернет-сауданың дамуына серпін берді. Қала тұрғындары тауарларды сатып алудың осы түріне көбірек жүгінуде. Сонымен қатар, онлайн-сауда сатудың барлық салаларында — киім мен спорт тауарларынан бастап тұрмыстық техникаға немесе азық-түлікке дейін дамып келеді.

Telegram
БІЗДІҢ ТЕЛЕГРАМ АРНАМЫЗҒА ҚОСЫЛЫҢЫЗ Ең соңғы жаңалықтар осында
Жазылу
Telegram арнамызға жазылыңыз! Жаңалықтар туралы бірінші біліңіз
Жазылу