Дәрігерлер оны тексергеннен кейін рейстен түсірген, деп хабарлайды inbusiness.kz сайты.
Онымен бірге оның құрбысы да ұшақтан шығарылды. Бұл оқиға рейстің 30 минуттан астам кідіруіне себеп болды.
Басқа жолаушылардың айтуынша, көпшілігі өздерін жайсыз сезініп, бұл жағдайды ыңғайсыз ұйымдастырылған отырғызу процесімен және ұшақтағы ауа тапшылығымен байланыстырған.
– Бізге Анталия әуежайындағы ең соңғы тіркеу орны берілді. Тіркеуге жету үшін бүкіл ғимаратты жүріп өтуге, содан кейін жаңа терминалда тексеру мен паспорттық бақылаудан қайта өтуге тура келді. Бірақ отырғызу орны ескі терминалда көрсетілді, ол жерге жету үшін шамамен 10 минут жүру қажет болды. Бұл ең алыс шығу есігі еді, – дейді жолаушылардың бірі.
Барлық ресми рәсімдерден өткеннен кейін адамдарды автобусқа отырғызған, өйткені куәгерлердің айтуынша, компания трапқа ақша үнемдеген.
– Автобус іші өте қапырық болды, кондиционер жұмыс істемеді, бізді алыс тұрақта тұрған ұшаққа апарды. Ұшақ бортына кіргенде де кондиционер жұмыс істемеді, – деп шағымданады жолаушылар.
Рейсте көп отбасылар болды, олардың қатарында балалар да бар еді. Балалар жылап, ересектердің басы ауырып ыстыққа шағымданады. Бұл жағдай ұшақ көтерілгенге дейін жалғасып, бортта жоғары температура сақталған.