Zara, Massimo Dutti, Oysho, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Zara Home сатып алушыларға жаңа концепте smart шопингті ұсына отырып, қол жетімді бағамен тауарлардың кең ассортименттерін және шектеулі коллекцияларды ұсынады, деп жазады inbusiness.kz.
Алматылықтар асыға күтетін салтанатты ашылу Наурыз мерекесі қарсаңында өтеді. 14 наурызда Stradivarius дүкені ашылады. 20 наурызда Bershka дүкендері, ал 28 наурызда Zara, Massimo Dutti, Pull&Bear, Oysho және Zara Home дүкендері ашылады.
Дүкендердің әрбір бөлшекке ерекше назар аударылған концепциясы мұқият ойластырылған, моллдың қонақтары мен шопоголиктерді өзінің жаңа форматтарымен таң қалдырады.
Орталық Азия мен Шығыс Еуропадағы ең үлкен дүкен ретінде аты аңызға айналған Zara брендінің алаңының көлемі 4 748 м2 құрайды. Zara Алматыдағы ең алғашқы нәрестелерге арналған ерекше аймағы бар жаңа форматын ұсына отырып, киімнің, аяқ киімнің және аксессуарлардың үлкен таңдауы әрбір отбасы мүшесінің кез келген жағдайына бірегей бейнені жинауға мүмкіндік береді.
Massimo Dutti бренді жаңа концепт-сторды 956 м2 алаңында орналасқан Орталық Азиядағы ең ірі дүкенді ұсынады. Бұл жерде ерлер мен әйелдерге арналған киімдердің, аяқ киімдердің және аксессуарлардың, классикадан сән трендтеріне дейін үлкен таңдауы бар. Кәсіби стилисттер мен кеңесшілер кез-келген затты таңдауға көмектеседі. Massimo Dutti бренді өзінің сапасымен, стилімен танымал және өз клиенттерін жаңа коллекциялар мен қызметтерімен қуантуды жалғастырады.
Oysho дүкенінің 612 m2 алаңында жаңа тұжырымдамасын, спорт пен сән трендтерінің жанкүйерлері бағалай алады. Мұнда әр түрлі іс - шараларға арналған спорттық киімдердің кең ассортименті ұсынылады: залдағы жаттығулар, йога және пилатес, теннис, тауға серуендеу және алғаш рет - футболға арналған коллекция. Бұл сатып алу ыңғайлылығы үшін өзіне-өзі қызмет көрсету кассаларымен жабдықталған Қазақстандағы алғашқы дүкен болып саналады.
Bershka дүкені - 1080 m2 алаңында ең жаңа Origen концепциясы бар Орталық Азиядағы ең ірі дүкендердің бірі болады. Ол түрлі-түсті түстер мен ерекше пішіндерді ғана емес, сонымен қатар әр бұрышта қызықты дизайндарды ұсынады. Өзекті трендтермен және стильді шешімдермен ерекшеленетін дүкен ерекше көріністі жасағысы келетіндер үшін шабыт көзі болады. Өзіне-өзі қызмет көрсету кассалары және сатып алушылар үшін барлық санаттарда тауарлардың қол жетімді бағамен қаладағы ірі тауарлар болады. Сіздерді таң қалдыратын сәнді шытырман оқиғалар күтеді, дайындалыңыздар!
Моллдағы Stradivarius дүкені жас және стильді қыздарға арналған сәнді киімдер мен аксессуарлардың кең ассортиментін ұсынады. Дүкен 837 m2 аумақты алып, Орталық Азиядағы жаңа Wave концепт-дизайнындағы ең үлкені болады.
Дүкеннің стратегиясы - әрқашан трендте болу және қол жетімді бағамен киім мен аксессуарлардың заманауи үлгілерін ұсыну.
Pull & Bear - Aport East моллында 1060 m2 алаңында жаңа концепциясын ұсынады және бірегей атмосфераны жасайды. Ал өзіне-өзі қызмет көрсету кассалары мен drop-off онлайн тапсырыстарының бөлек қайтару аймағы сауда саяхатын одан да ыңғайлы болады.
Наурыз айында Zara Home сіздердің үйлеріңіз үшін ерекше стиль мен жайлылық әлемін тамашалауға шақырады. Еліміздегі ең ірі 770 м2 дүкені толығымен жаңартылған тұжырымдаманы ұсынады, бұл жерде әрбір бөлік ұсақ-түйекке дейін ойластырылған, онда сіздер интерьерге ерекше стиль мен жайлылық беретін үй бұйымдарының, аксессуарлардың және жиһаздардың кең таңдауын таба аласыздар. Aport East моллында Zara Home көмегімен стиль мен жайлылық әлеміне еніңіздер!
Бұл тек қана жылдың ашылуы ғана емес, Алматы қаласының қонақтары мен тұрғындары үшін жаңа шопинг форматы болмақ. Aport East моллы ең жақсы брендтерді біріктіруге тырысады, сондықтан сауда тек ыңғайлы ғана емес, сонымен қатар мүмкіндігінше тиімді болады.
Бүгінгі таңда Aport East моллы миллионнан астам қонақтарға ай сайын 100-ден астам халықаралық брендтер дүкендерінде шопингтің керемет таңдауын, Funky Planet отбасылық-ойын-сауық саябағында, 50-ден астам Aport Food Mall мейрамханалары бар гастрономиялық кеңістікте және Halyk IMAX Кinopark16, бірге ТМД елдеріндегі ең үлкен IMAX экраны ауқымды кинотеатрында миллионнан астам қонақтарды ұсына отырып, Алматы агломерациясының шығыс бөлігін дамытудың басты архитектуралық доминанты және локомотивіне айналды.
Естеріңізге сала кетейік, 30 сәуірде аталған кезеңде Aport East моллында сауда жасаған молл қонақтары арасында жаңа тұрғын үй кешеніндегі пәтердің ұтыс ойыны өтеді. Толығырақ ақпаратты aport.kz ресми сайты мен әлеуметтік желідегі аккаунттан білуге болады.