Жыл басынан бері тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитетіне 12 мыңнан астам өтініш келіп түскен, деп хабарлайды inbusiness.kz комитеттің баспасөз қызметі.
Статистикаға сәйкес, шағымдардың көпшілігі бөлшек сауда, тұрмыстық қызметтер, электрондық коммерция туралы айтылады.
Мысалы Қостанай облысының ТҚҚД-на 2022 жылы тұрмыстық қалдықтарды шығару бойынша қызметтердің тарифін заңсыз көтерген жергілікті ЖШС-ға мыңнан астам тұтынушы шағыммен жүгінген.
"Тариф сомасы мәслихат сессиясынсыз бекітілді және айына бір адамға 340 теңгені құрады. Департамент сотқа тиісті талап арыз жіберді, онда ол 3-ші тұлға болды.Тамыз айында облыстық мамандандырылған ауданаралық экономикалық соттың шешімімен талапкерлердің талаптары қанағаттандырылып, тариф 250 теңгеге дейін төмендетілді", – деп жазылған комитет хабарламасында.