Экономика министрлігінде жарнамалық заңнаманы қатаңдату туралы айтты, деп хабарлайды LS.
Ведомство мәліметінше, ішімдік пен темекіге тыйым салу "Жарнама туралы" заңның 13 бабымен (жекелеген өнiм түрлерiн (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) жарнамалау ерекшелiктерi) реттеледі,
Алайда, ішімдік пен темекі шығарушылардың әлеуметтік желіде жарнама беруі аталған заңмен реттелмейді. Ал кинодағы, телеарналардағы жасырын жарнама және интернеттегі видеолар қатаң бақылауға алынатын болады.
БІЗДІҢ ТЕЛЕГРАМ АРНАМЫЗҒА ҚОСЫЛЫҢЫЗ
Ең соңғы жаңалықтар осында
Жазылу