Осыдан 3-4 жыл бұрын көп арнада, тіпті, СММ бөлім ашу деген түсінік те болмаған еді. Ал қазір медиа мен әлеуметтік желі тұтас құрылымға айналды. Ал ютуб платформасы тіптен басты ақпарат тарату жүйесіне ұласты. Бірақ мұнда бәрібір басты ойыншы – аудитория.
Пандемия жағдайына байланысты ASTANA MEDIA WEEK те онлайн форматта өтіп жатыр. Шара 3 күнге жалғасады. Басты спикерлердің қатарында Atameken Business арнасының бас директоры Қанат Сахария бар. Оның пікірінше, алдағы 5-6 жылда телевивизия диджетел платформаға толық өтеді.
БІЗДІҢ ТЕЛЕГРАМ АРНАМЫЗҒА ҚОСЫЛЫҢЫЗ
Ең соңғы жаңалықтар осында
Жазылу