Ал нақты өсім 18,8%-ды құрады, деп хабарлайды inbusiness.kz тілшісі ranking.kz-ке сілтеме жасап.
Қазақстан Республикасындағы ішкі сауда көлеміндегі көтерме сауданың үлесі бір жылда 72,2%-дан 70,4%-ға дейін төмендеді.
Жалпы, 2022 жылы көтерме сауда көлемі 34,9 трлн теңгені құрады, бұл 2021 жылғы қаңтар-желтоқсанмен салыстырғанда ақшалай мәнде 12,2%-ға көп (нақты өсім – 6,3%-ға).
Ішкі сауданың жалпы көлеміндегі көтерме сауданың үлесі 69,4%-дан 68,9%-ға дейін төмендеді.
Өңірлік тұрғыда Қазақстанда көтерме сауда көлемінің төрттен үш бөлігі тек үш облысқа тиесілі. 2023 жылдың қаңтарында ең үлкен үлес ірі мегаполис Алматыда тіркелді: 1 трлн теңгеден сәл асады (бір жылда нақты өсім – 0,3%-ға). Одан кейінгі орында Атырау облысы (466,9 млрд теңге, нақты мәнде - 11%) және Астана (368,5 млрд теңге, + 48,3%).
Қарағанды облысында да айтарлықтай үлес тіркелді: 130,6 млрд теңге, + 59,6%.
Көтерме сауданың ең аз көлемі Ұлытау (5,9 млрд теңге, + 45,6%) және Түркістан (7,8 млрд теңге, + 9,8%) облыстарына тиесілі.
Көтерме сауда құрылымында азық-түлікке жатпайтын тауарлар дәстүрлі түрде жетекші орында болды: 2023 жылғы қаңтарда 2,1 трлн теңге – 2022 жылғы қаңтармен салыстырғанда ақшалай түрде 38%-ға көп (нақты мәнде + 28,7%). Азық-түлік тауарлары 449,2 млрд теңгені құрады, бұл 2022 жылғы қаңтармен салыстырғанда 15,8%-ға көп (нақты мәнде – 1,2% төмендеу).