Су тасқыны әлі аяқталған жоқ. Ал, автокөлік жүргізушілері автокөлік базарлары суға батқан көліктерге толып кете ме деп қорқады. Ондаған көлік су астында қалды. Ал, жүздеген адам судан зардап шекті, деп жазады inbusiness.kz тілшісі.
Александр Пономарев көлігін жаңартқысы келеді. Бірақ, автосалондағы жаңасы қол жетімді емес. Онда бағалар тым жоғары, дейді жас жігіт. Екінші деңгейдегі нарықта іздейді. Бірақ, суға батқан көлікті сатып алу қаупі бар. Олардың иелері қазір құтылу үшін басқа аймақтарға тасымалдай алады.
"Егер машина сатуға жақсы дайындалған болса, онда ештеңе табылмайды. Сынғаны, кенмшілігі кейінірек анықталады. Су бәріне әсер етеді. Қозғалтқышқа келетін болсақ, Су соққысы орын алғанға дейін тоқ бірінші кезекте зардап шегеді. 5-6 жылдан кейін машинаның корпусы зардап шегеді, шіріп кетеді. Мұның бәрі қымбат жөндеу жұмыстарна алып келеді", - дейді Қарағанды тұрғыны Александр Пономарев.
"Су басқан көліктермен проблемалар туындайтыны сөзсіз. Оларды ең алдымен арзан бағамен немесе нарықтық бағамен сату қажет болады. Олар қалпына келтіреді. Иә, vin коды бойынша бұл машинаның қай елден шығарылғанын анықтауға болады. Бірақ, әрине, сатушы бұл автомобильдің су тасқыны кезінде зақымдалмағанын айтып, жалған сөйлеуі мүмкін", - деді қоғам белсендісі Рустам Танишпеков.
Авто-сарапшы Вадим Аскеровтың пікірінше, Қазақстан бойынша 120.000-нан астам адам болғандықтан, жақын арада нарықта суда болған бір мыңнан 5 мыңға дейін көлік пайда болады. Оларды ажырату қиын. Бірақ, ажыратуға болады.
"Ауа өткізгіштерге, дефлекторларға назар аудару керек. Кондиционерлеу жүйелері деп аталады. Ішінде лай, кір, саз болмауы үшін. Артқы жағындағы орындықтарға назар аудару керек. Орындықтардың астынан тот, балшық іздерін іздеңіз", - деп кеңес береді, авто-сарапшы Вадим Аскеров.
Сондай-ақ, сарапшы есіктегі резеңкені алып, оны ішінен тексеруге кеңес береді. Сонымен қатар, сіз тіпті көліктің қай жеріне дейін батқанын байқай аласыз.