2023 жылдың бірінші жартыжылдығында Қазақстанда киім-кешек, түрлі тоқыма бұйымдар мен аяқ киім сату екі есеге жуық өсті (97%-ға), деп хабарлайды inbusiness.kz тілшісі finprom.kz-ке сілтеме жасап.
Физикалық тұрғыдан алғанда сандар келесідей: 2023 жылдың қаңтар-маусым айларында киім-кешек пен аяқ киім сатылымы 2022 жылдың бірінші жартыжылдығындағы 52,8 миллион бірлікпен салыстырғанда 103,9 миллион бірлікті құрады.
Өсу әртүрлі болғанымен, барлық санаттар бойынша сұраныстың артуы байқалды. Осы алты айда әртүрлі сырт киімдер, шаңғы, спорттық костюмдер мен жүзу киімдері екі есе көп сатылды.
Свитерлер, секіргіштер және басқа да ұқсас өнімдер өткен жылдың бірінші жартыжылдығына қарағанда әлдеқайда көп көлемде сатылды: + 76,3%. Сатып алу белсенділігі аяқ киім дүкендерінде де байқалды: қаңтар-маусым айларында қазақстандықтар өткен жылдың сәйкес кезеңіндегі сатылым көлеміне қосымша 57,8% қамтамасыз етті.
Бір қызығы, іш киім сатып алушылар арасында сұраныстың өсу динамикасы жоғары болды. Осы алты айда қазақстандықтар іш киім мен басқа да ұқсас киімдерді үш есе көп сатып алды: 2021 жылдың бірінші жартыжылдығындағы 40,4 мың данаға қарсы 127 мың дана.
Осы тұтынушылық сегменттегі барлық дерлік позицияларда Қазақстанның ішкі нарығы импортқа тәуелді. Ұлттық статистика бюросының ресурстар мен пайдалану балансы туралы ақпараты жоғарыда аталған барлық санаттар бойынша шетелдік жеткізілімдердің үлесі 95%-99% құрайтынын көрсетеді. Киім мен аяқ киімнің жеке өндірісі соншалықты аз.