2021 жылдың қаңтары мен наурызы аралығында жарнама мен нарық конъюнктурасын зерттеу саласында 72,1 млрд теңгенің қызметі көрсетілді. Бұл – бір жыл бұрынғы көрсеткіштен 70,2% көп. Инфляцияны есептегенде өсім бір жылда 63,9% құрап отыр.
Аймақтарды бөле зерттегенде қызметтің көбі Алматыда көрсетілген. Оңтүстік астанада бұл қызмет үшін 59,1 млрд теңге төленді. Бұл – бір жыл бұрынғы көрсеткіштен 78,1% көп. Қазақстан нарығында осылайша Алматының нарығы 78,4%-дан 82% көбейген. Көрсетілген қызмет жағынан екінші орында Нұр-Сұлтан (7,6 млрд тг) мен Шымкент (942 млн тг) қаласы тұр.
Секторда ең аз қызмет Түркістан облысына (62,1 млн тг) тиесілі.
"Қызметтердің басым көпшілігін жарнама агенттіктері (94,2%) көрсетіп отыр (құн көрсеткіші бойынша 67,9 млрд тг). Бұл сома – бір жыл бұрынғы көрсеткіштен екі есе көп. Бұл реттте бұқаралық ақпарат құарлдары арқылы жарнама жариялау қызметі 47%, яғни 1,1 млрд теңгеге дейін азайғанын атап өту керек", - дейді зерттеушілер.
Аян Бекенұлы