Салдарынан ресейлік су көліктерін жалдап, пайдадан қағылып келеді. Соған қарамастан өткен жылы жүкті теңіз жолымен тиеп тасымалдау бойынша тауар айналымын 15%-ға ұлғайтты. Ендігі міндет – Түркіменстан арқылы өткен жаңа транзиттік тасымалды сақтап қалу. Бірақ, отандық паромдарымыздың болмауы жүз пайыз пайда табуға кері әсер етуде. Мамандар бағдарлардың тиімділігін арттыру үшін Қазақстанға жүктен бөлек жолаушылар тасымалын дамыту қажет деп есептейді. Құрық портында кеме қатынасының болашағы туралы келесі материалда.
БІЗДІҢ ТЕЛЕГРАМ АРНАМЫЗҒА ҚОСЫЛЫҢЫЗ
Ең соңғы жаңалықтар осында
Жазылу