Бүгінгі таңда жол-құрылыс саласындағы қазақстандық компанияның еліміздің әртүрлі өңірлерінде жалпы штаты 1 300 адамнан тұратын 9 филиалы бар, деп хабарлайды inbusiness.kz сайты.
Қазақстан нарығында 20 жыл ішінде компания "Қазақстан темір жолы" ҰҚ" АК қажеттіліктері үшін жалпы көлемі 3 600 шақырым магистральдық теміржолдарға күрделі жөндеу жүргізді, сондай-ақ Қазақстан Республикасының мемлекеттік бағдарламалары шеңберінде жаңа теміржолдардың құрылысын сәтті және мерзімінде аяқтады.
Олардың ішінде: "Өзен – Түрікменстанмен мемлекеттік шекара", "Жезқазған – Бейнеу", "Шалқар – Бейнеу учаскесі", "Боржақты – Ерсай", "Алматы – Шудың" екінші жолдары, "Анрахай – Шу" учаскесі, барлығы 820 км (1-схема).
2017 жылдан бастап серіктестік автомобиль жолдарын салуды және реконструкциялауды жүзеге асырады. "ҚазАвтоЖол" ҰК" АҚ-мен жасалған шарт шеңберінде республикалық маңызы бар "Бейнеу – Ақжігіт – Өзбекстан Республикасының шекарасы" (Нукусқа) 85 км жолдың ұзындығы бойынша автомобиль жолын қайта жаңарту жобасы іске асырылды, 2023 жылы "Казталовка – Жәнібек – Ресей Федерациясының шекарасы" автомобиль жолының учаскесін күрделі жөндеу жұмыстары жалғасуда.
Қызмет көрсету географиясын кеңейту үшін серіктестік халықаралық қаржы институттары (Азия даму банкі, Еуропалық Қайта Құру және даму банкі, Еуразиялық Даму Банкі) қаржыландыратын халықаралық жобаларға қатысу туралы шешім қабылдады.
Осындай жобалардың ішінде:
2018 жылы "Пап – Наманган – Андижан" теміржол учаскесін электрлендіру жобасы, Өзбекстан Республикасы. Жоба Орталық Азия өңірлік экономикалық ынтымақтастығы (ОАӨЭЫ) шеңберінде іске асырылды, көлік дәлізі 2".
Анықтама: Жоба аяқталды. Тапсырыс беруші "Өзбекстан темір йуллари" АҚ (Өзбекстан Республикасы) болды. Жұмыстардың аяқталғанын растау 2021 жылғы 13 желтоқсандағы №UTY131221-001 сертификаты болып табылады.
2019 жыл "Бендер – Басарабяска – Этулия – Джурджулешть" теміржол учаскесін жобалау және қайта құру", Молдова Республикасы.
Жоба белгіленген мерзімде іске асырылады. Қазіргі уақытта жобаға Молдова Республикасының 133 азаматы жұмылдырылды, компания 7 км көлемінде жолды орташа жөндеуден өткізді, жобалау жұмыстары жалғасуда.
Анықтама: Тапсырыс беруші – "Молдова темір жолдары" МК (Молдова Республикасы).
Қаржыландыру көзі – Еуропалық Қайта Құру және даму банкі, Еуропалық инвестициялық банк. Тендер 2 кезеңде өткізілді. Бірінші кезеңде біліктілік іріктеу өтті, оны 3 компания өткізді: "РЖД Интернешнл" ЖШҚ (Ресей), "Теміржол жөндеу" ЖШС, JV Limak Insaat Sanayi Ve Ticaret A.S. (Түркия).
Екінші кезеңде конкурстық комиссия баға және техникалық ұсыныстарды қарады, қарау қорытындысы бойынша "Теміржол жөндеу" ЖШС жеңімпаз деп танылды. Келісімшартқа 2021 жылдың 21 желтоқсанында қол қойылды.
2022 жылы Өзбекстан Республикасы мен Қазақстан Республикасы мемлекет басшыларының қатысуымен өткен бизнес-форум шеңберінде "Ангрен – Пап – Қоқан – Анджан-Савай" теміржол учаскесіндегі СОБ және байланысты жаңғырту" жобасы.
Анықтама: жоба "Өзбекстан темір йуллари" АҚ өткізген тендер негізінде іске асырылуда.