"Шын мәнінде алаяқтар дербес деректерді алу, кредит рәсімдеуге көндіру және дербес деректерді жариялату арқылы банк шоттарынан ақша жымқыру мақсатын көздейді. Осыған байланысты Қазақстан Ұлттық Банкі ақша жіберу, дербес деректерді беру, мобильдік қосымшаларды орнату секілді өтініштерден тұратын, әсіресе жалған кредиттерді рәсімдеуге қатысты қоңырауларды елемеуге кеңес береді. Көп жағдайда телефон арқылы айтылатын мұндай әңгімелер ұйымдасқан алаяқтық топтардың әрекеттерін көрсетеді", – дейді бас банктен.
Естеріңізге сала кетейік, Ұлттық Банк жеке тұлғаларға қызмет көрсетумен айналыспайды және ақшалай есеп айырысуларды немесе мәмілелерді жүргізбейді.
Кеңес алу үшін 1477 қысқа нөмірі бойынша Ұлттық Банктің Байланыс орталығына хабарласуға болады.
"Банк қызметкерінен" мессенджерге қоңырау келіп түскен кезде әңгімені аяқтап, қаржы ұйымының ресми call-center-не қайта қоңырау шалу керек. Егер олар сізге ақша аудару немесе аудару туралы ұсыныспен қоңырау шалса, ресми дереккөзден сұрау мақсатын тексеру керек, сондай-ақ мұндай төлем Сізге тиесілі екенін тексеру керек. Белгісіз немесе күдікті сайттарда телефон нөмірін көрсетпеңіз және негізгі картамен төлем жасамаңыз", – деп ескертеді Ұлттық банктен.