Зерттеу "Билік социологиясы" ғылыми журналында жарияланды.
Баяндама авторларының айтуынша, әйелдер ерлерге қарағанда көлікті нашар жүргізеді деген пікір жай стереотип. Яғни, көпшілігі әйелдер стресске түсуге бейім, реакциясы жай, сондықтан жол-көлік оқиғасына жол береді деп ойлайды.
Осы пікірдің рас-өтірігін тексеру үшін мамандар 2010-2022 жылдар аралығындағы жол қозғалысы ережелерін бұзу бойынша 160 мыңға жуық сот шешімін талдады.
"Істердің 90%-дан астамында жауапкер ер адам болды. Біз сондай-ақ, екі жыныстағы жүргізушілердің (тиісінше 68% және 22% әйелдер) үлесіндегі айырмашылықты ескере отырып, жол апаты жиілігін есептедік. Қылмыстық іс қозғауға әкеп соғатын жол-көлік оқиғаларына ер адамдар 3,25 есе жиі ұшырайтыны белгілі болды", – делінген мақалада.
Ғалымдардың айтуынша, ер адамдар көлікті жоғары жылдамдықпен жүргізеді. Орташа алғанда, олар әйелдерге қарағанда тәулігіне 26% көп шақырым жүреді, бірақ рөлде тек 10% уақыт көбірек өткізеді.
Жол қозғалысы ережесін бұзғаны үшін сотталған әйелдер арасында бұл көрсеткіш – 10%.
Зардап шеккендердің өліміне немесе ауыр жарақатына әкелетін жол-көлік оқиғаларының 75%-ы ер адамдардың қатысуымен болған.
Сондай-ақ мұндай істердің үштен екісінде оларға бас бостандығынан айыру жазасы тағайындалады.