/img/Group 538png
/img/tv1.svg
RU KZ
DOW J 24 580,91 Hang Seng 24 266,06
FTSE 100 6 045,69 РТС 1 215,69
KASE 2 406,30 Brent 36,55
Жүк көлігі Алматы-Қорғас тасжолын басып өткені үшін 7,6 мың теңге төлейді

Жүк көлігі Алматы-Қорғас тасжолын басып өткені үшін 7,6 мың теңге төлейді

Ақылы жол бойына орналасқан 4 ауданның тұрғындары аудан аумағындағы жолда тегін жүре алады. Басқа ауданға өтетін болса, ақы төлейді. 

23 Тамыз 2018 17:50 916

Жүк көлігі Алматы-Қорғас тасжолын басып өткені үшін 7,6 мың теңге төлейді

Фото: yvision.kz

«ҚазАвтоЖол» АҚ бизнесті дамыту басқармасының басшысы Ернар Төлегенов жылына бір рет төленетін абоненттік төлем жеңіл көлік иелеріне ғана арналғанын айтты, деп хабарлайды abctv.kz.

«Бір емес, бірнеше көлігі бар жеке немесе заңды тұлғалар әр көлігіне мың теңгеден төлеуге тиіс. Абоненттік төлемнің осы түрі Алматы-Қорғас тасжолында ғана қолданылады. Ақылы жол бойына орналасқан 4 ауданның тұрғындары аудан аумағындағы жолда тегін жүре алады. Басқа ауданға өтетін болса, ақы төлейді. Негізі жылына бір рет бір мың теңге абоненттік төлем төлеп қойған тиімді. Өйткені бір ауданда тұратын көлік жүргізушісінің бір жылда басқа ауданға өтпеуі мүмкін емес. Көлік жүргізушісі ақша төлеуден жалтарып, бір ауданнан екінші ауданға өткенін жасырса, бірақ ақылы жол бойындағы бейнекамераға түсіп қалса, айыппұл төлеуге тиіс болады. Тәртіп бұзғаннан кейінгі бір аптада көлік жүргізушісінің үйіне ескерту қағазы жіберіледі. Егер көлігі бар жеке тұлға заңға қайшы әрекетін қайталайтын болса, 5 АЕК, ал заңды тұлға 10 АЕК айыппұл төлейді»,– деді басқарма басшысы.
Ернар Төлегеновтың мәліметінше, Алматы-Қорғас тасжолының ұзындығы 304 шақырымды құрайды. Жол бойында 2 ақша қабылдау бекеті мен 6 бақылау бейнекамерасы болады.

«Осы бағыттағы жолда жеңіл автокөлік иелері әр шақырымға 1 теңгеден төлесе, жүк көліктері мен автобустар салмағы мен тасымалдайтын жолаушыларының санына қарай есептеседі. Мысалы көпосьті және тіркемесінде 15 тоннадан асатын жүгі бар жүк көлігі Алматы-Қорғас тасжолын басып өткені үшін 7610 теңге төлейді», – деді ол көпшілікпен жүздескен кезде.

Депутат: «ҚазАвтоЖол» халықты қашанғы қанайды?

Мәжіліс депутаты Айқын Қоңыров ақылы жолдардың мәселесін көтерді.  

08 Қараша 2019 21:54 523

Депутат: «ҚазАвтоЖол» халықты қашанғы қанайды?

Депутаттың айтуынша, тарифтердің негізсіз қымбаттауы мен төлемді электронды түрде жасамайтын жүргізушілердің құқығы тапталуда, деп хабарлайды Atameken Business.

 Оның пайымдауынша, жолдар ақылы болады дегенде шенеуніктер жол ақысы 1 шақырымға 1 теңгеден аспайды, бұдан бюджетке қосымша 30 млрд теңге түседі деп мәлімдеген. Алайда, жолдың құны бірден қымбаттаған. Оның үстіне электронды түрде есеп айырысуды білмейтін, қолма-қол ақша беретіндер екі есе артық төлеуде.

 

Щучинск-Көкшетау-Петропавл автожолы ақылы болуы мүмкін

Аталған жол бөлігінде қазір төлемдерді қабылдау жүйесі іске қосылып, сынақтан өткізіліп жатыр.

02 Қараша 2019 11:07 807

Щучинск-Көкшетау-Петропавл автожолы ақылы болуы мүмкін

2020 жылдан бастап Щучинск-Көкшетау-Петропавл бағытындағы автожол ақылы болуы мүмкін. Бұл жөнінде Көкшетауда өткен қоғамдық тыңдау кезінде «Қазавтожол» компаниясының өкілдері мәлімдеді, деп хабарлайды 24.kz.

Аталған жол бөлігінде қазір төлемдерді қабылдау жүйесі іске қосылып, сынақтан өткізіліп жатыр. Жолда бес бірдей бақылау қақпасы орнатылған. Бірақ төлем алынып жатқан жоқ.

Көліктердің жүрісі ашық жүйе бойынша бақыланбақ. Яғни жол бойына шлагбаумдар мен терминалдар орнатылмайды. Ал төлем жасаудың бірнеше тәсілі қарастырылады. Ол автокөліктің мемлекеттік нөмірі арқылы немесе арнайы хабарламаның көмегімен жүзеге асыралады.

«Тестік режим біткеннен кейін біз қарасты министрлікке береміз. Ол министрлік әрі қарай тарифті белгілейді. Қазіргі таңда Қазақстанда 4 ақылы жол бар. Нұр-Сұлтан - Щучинск, Нұр Сұлтан-Теміртау, Алматы – Қапшағай, Алматы-Қорғас. Олардың барлығында ашық жүйе жоқ. Олардың барлығындағы төлем қабылдау пунктері ақылы жүзеге асып жатыр. Бұл бірінші Қазақстанда пилоттық режимде енгізіледі»,– дейді «Қазавтожол ҰК» АҚ ақылы жолдар дирекциясы филиалының бөлім жетекшісі Берік Хасенов.