Қазақстан киносының халықтық рейтингінде тоғыз номинация бойынша дауыс беру аяқталғанын қуанышпен хабарлаймыз. Рейтингтің мақсаты тек үздіктерді анықтау ғана емес, сонымен қатар қарқын алып келе жатқан қазақ кино өндірісі саласымен көрермендерді жақынырақ таныстыру еді. Сауалнама дәстүрлі түрде барынша қарапайым өтті әрі жаңа жыл алдындағы қарбаласқа қарамастан, дауыс беруге жеткілікті уақыт берілді. Жаңа жыл мерекесі кезінде оқырмандарымыз рейтинг нәтижелерін міндетті түрде пайдаланады деп сенеміз. Төменде 10 номинация бойынша банктер рейтингінің үздік 3 финалистін ұсынамыз. Көріскенше күн жақсы болсын, құрметті inbusiness.kz оқырмандары!
Кинематография тарихында көрермен қабылдамаған фильмдер де баршылық. Бұл аталымда отандық киноның сәтсіз туындыларын анықтаймыз:
Қазақ кинематографиясының тархиы 1939 жылдан бастау алады. Осы жылы «Ленфильм» киностудиясынан «Амангелді» көркем фильмі жарық көрген болатын. Қазақ киносының алғашқы қарлығашы ұлт мәдениеті үшін елеулі оқиға болды. Көнекөз көрермендердің айтуынша, фильмнің алғашқы көрсетіліміне келген адамдар билет таппай, аулада ұзын сонар кезек пайда болыпты. Бүгінгі көрерменді дәл осылай баурай алған фильмдердің тізімі қандай? Осы сауалға жауап табу үшін тәуелсіздік жылдарында түсірілген фильмдердің рейтингін анықтауды киносүйер қауымның патша көңіліне қалдырып отырмыз.
Бұл аталым арқылы үздік актерлердің ондығын анықтаймыз:
Актерлік құрамның сәтті іріктелуі туындының табысына тікелей әсер етеді. Сіздің ойыңызша қай отандық фильмге актерлер сәтті іріктелген?
Қазақстанның кино нарығында ажары мен дарыны келіскен арулар баршылық. Солардың үздігін таңдауды ұсынамыз:
Аристотель комедия жанрына «нашар адамдардың күлкілі қырына еліктеу» деп анықтама берген екен. Сіздіңше бұл бағаға отандық фильмдердің қайсысы лайық?
Түсірілім алаңында негізгі адамның бірі – режиссер. Актердің ойыны, декорацияның ұтымдылығы, фильмнің сапасы, сценаристердің сәтті таңдалуы, дыбыс және кескін эффектілері режиссердің талғамына байланысты. Бұл аталымда қазақстандық режиссерлердің үздіктерін таңдау ұсынылады:
«Кино тілінде бәрі маңызды. Актердің шеберлігі де, режиссердің өнертапқыштығы, нәзік дүниелерді айқын ұғындыра алуы, кадрды қиюластыра білу қабілеті де, монтаж бен массовка да, ұрымтал түйін де маңызды. Кинематографияның бұл құралдары туындының таңғажайып көрінісін қалыптастырады. Ал картинаның өзегі – сценарий. Жұмыстың табысты болуын, айтылар ойдың негізін, көркемдік шешімнің дәлдігін сценарий айқындайды». Бұл – әйгілі режиссер М. Ромның сөзі. Осы аталым арқылы киносүйер көрерменге үздік сценариді таңдау мүмкіндігін ұсынамыз.