Мәжілісмен Ғани Хамзиннің сөзінше, кәсіпкерлер ғимараттарындағы сыртқы жарнама мәселесі бойынша депутаттарға базынасын айтып, шағымдануда, деп хабарлайды inbusiness.kz.
"Олар қазірдің өзінде салық пен бюджетке басқа да міндетті төлемдердің барлық түрлерін қоса алғанда, ұстау және қызмет көрсету шығындарын өз мойнына алады. Маңдайша мен сыртқы жарнаманың аражігін ажырату мәселесі, сыртқы жарнамаға салынатын салық мөлшерлемесі, әсіресе, республикалық маңызы бар қалалардағы орынды түрде наразылық тудыруда. Белгілерге салық салынбайды. Бірақ, кәсіпкерлер нені белгі деп, нені жарнама деп атайтынынан шатасады. Себебі маңдайша анықтамасы мен сыртқы жарнамаға қойылатын талап ұқсас", - деді депутат.
Мәселен, депутаттың айтуынша, энергияны үнемдейтін жарықтандыру құралдары, су өткізбейтін киімдер мен керек-жарақтар, т.б. бұл жарнама.
"Сол сияқты, тексеру органдары компанияның электрондық пошта мекенжайы мен тақтадағы байланыс деректеріне қарсы болуы мүмкін. Жергілікті атқарушы және салық органдарына өз қалауы бойынша әрекет етеді. Бұл айыппұлдардың өсуіне және кәсіпкерлер мен бақылаушы органдар арасындағы сот процестерінің көбеюіне алып келеді", - деді депутат.
Жоғарыда айтылғандардың негізінде ол: кәсіпкерлерге тиесілі объектілерде және оларға іргелес аумақтарда орналастырылған сыртқы (көрнекі) жарнаманы орналастырғаны үшін алымдарды есептеуден және төлеуден босату, керек дейді. Сонымен қатар, қоршауға белгілерді қоюға шектеулерді алып тастау, "белгі", "жарнама" және "дараландыру құралдары" терминдерін ажырату, сыртқы жарнамаға төлемді азайтуды ұсынды.