Білім беру саласындағы қызметкерлердің жалақысы ең төменгі деңгейде қалып отыр, деді Қазақстан Республикасы парламенті сенатының спикері Қасым-Жомарт Тоқаев. Бұл туралы Казтаг.
"Мұғалім мамандығының мәртебесінің төмендігі мектеп білімін дамытуда кедергі болып қала береді. Білім беру қызметкерлерінің жалақысы ең төменгі деңгейде - орта республикалық деңгейдің 66% -ын құрайды ", - деді Тоқаев жұма күні парламент сенатында үкіметтік сағатта.
Оның айтуынша, экономикалық шындыққа негізделген үкімет мұғалімнің табысын қалай көтеруге болатынын қарастыруы керек.
"Мұның барлығы маңызды, себебі мектептегі реформа табыстылығы негізінен педагогикалық жоғары оқу орындарының қабырғаларында жатыр. Жоғары кәсіби және ұмтылысы бар мұғалім - орта білім беру жүйесінің жетістігінің кепілі.
Біз мұғалімдерді мемлекеттік наградалармен, сыйлықтармен белсенді түрде және кеңінен ынталандыруымыз керек және олардың жұмысын насихаттауымыз керек. Материалдық және моральдық ынталандырусыз біз оқытушылық мамандықтың беделін көтере алмаймыз", - деді ол.
Палата жетекшісі педагогикалық кәсіптерді талапкерлер "қайда оқуға оңай түссе болады" деген қағидаты бойынша жиі таңдайды деді.
"Бұл құпия емес, өйткені педагогикалық мамандықтардың өту балдары көптеген басқа мамандықтарға қарағанда әлдеқайда төмен.
Бұл болашақта мұғалімдер корпусының іргетасы мектептердегі ең әлсіз түлектерден құралуына әкелуі мүмкін, бірақ керісінше болуы керек ", - деп қорытындылады төраға.
Білім беру саласындағы қызметкерлердің жалақысы ең төменгі деңгейде қалып отыр, деді Қазақстан Республикасы парламенті сенатының спикері Қасым-Жомарт Тоқаев.
"Мұғалім мамандығының мәртебесінің төмендігі мектеп білімін дамытуда кедергі болып қала береді. Білім беру қызметкерлерінің жалақысы ең төменгі деңгейде - орта республикалық деңгейдің 66% -ын құрайды ", - деді Тоқаев жұма күні парламент сенатында үкіметтік сағатта.
Оның айтуынша, экономикалық шындыққа негізделген үкімет мұғалімнің табысын қалай көтеруге болатынын қарастыруы керек.
"Мұның барлығы маңызды, себебі мектептегі реформа табыстылығы негізінен педагогикалық жоғары оқу орындарының қабырғаларында жатыр. Жоғары кәсіби және ұмтылысы бар мұғалім - орта білім беру жүйесінің жетістігінің кепілі.
Біз мұғалімдерді мемлекеттік наградалармен, сыйлықтармен белсенді түрде және кеңінен ынталандыруымыз керек және олардың жұмысын насихаттауымыз керек. Материалдық және моральдық ынталандырусыз біз оқытушылық мамандықтың беделін көтере алмаймыз", - деді ол.
Палата жетекшісі педагогикалық кәсіптерді талапкерлер "қайда оқуға оңай түссе болады" деген қағидаты бойынша жиі таңдайды деді.
"Бұл құпия емес, өйткені педагогикалық мамандықтардың өту баллдары көптеген басқа мамандықтарға қарағанда әлдеқайда төмен.
Бұл болашақта мұғалімдер корпусының іргетасы мектептердегі ең әлсіз түлектерден құралуына әкелуі мүмкін, бірақ керісінше болуы керек ", - деп қорытындылады ол.