Оның сөзінше, ірі жер қойнауын пайдаланушылар ел ішінде өңдеу саласын дамытуға мүдделі емес, деп жазады inbusiness.kz.
Өндірілген алюминийдің 87%-ы, мыстың 99%-ы, қорғасынның 77%-ы экспортқа шығарылады. Алайда локализация төмен деңгейде қалып отыр, деді сенатор.
"Өндіріс көлемі артқанымен, нақты оқшаулауға қол жеткізе алмағанымызды мойындауымыз керек. Өндірісте импорттық шикізат пен құрамдас бөліктер басым. Мәселен, мемлекеттің күшті қолдауына қарамастан Қазақстанның машина жасау өнімдеріне деген сұранысының 80%-дан астамы құрамдас бөліктерді шетелден жеткізу есебінен қамтамасыз етіледі. Фармацевтика өнеркәсібіндегі импорт үлесі – 63%, жиһаз – 55%, электронды өнімдер – 40%", - деп атап өтті ол.
Шәкәрім Бұқтұғұтовтың пайымынша, өнеркәсіптік саясат пен мемлекеттік қолдау тетіктері жетілдірілмегендіктен, өңдеу өнеркәсібінің қаржы институттары үшін тартымсыз болып қалуына әкеліп соғады.
Сенат депутаты заңнамаға өзгерістер мен толықтырулар енгізіп, жер қойнауын пайдаланушыларды шикізаттың бір бөлігін ішкі нарықта тиімді шарттармен сатуға бағыттауды ұсынды.
"Арнайы экономикалық және индустриялық аймақтар шеңберінде мемлекеттік қолдауға ие болған немесе жеңілдіктері бар компаниялар үшін өзара міндеттемелер белгіленуі керек. Индустриялық даму қорының қызметін өңдеуші өнеркәсіпті дамытуды ынталандыру бағытына өзгерту маңызды. Отандық тауарларды, жұмыстарды және қызметтерді өндірушілердің ірі жер қойнауын пайдаланушылардың сатып алуларына кедергісіз қол жеткізуін қамтамасыз етудің нақты механизмін енгізу, сондай-ақ жоғары технологиялық өнім шығаратын кәсіпорындарға мемлекеттік қолдауды шоғырландыру қажет", - деп нақтылады ол.
Тауарларды қайта бөлу деңгейін бағалау әдістемесін қайта қарап, оны салалардың және экономиканың нақты жағдайына сәйкестендіру маңызды, деп қорытындылады сенатор.