"Әдебиеттану, аударма және драматургия саласы үлкен тоқырауды бастан кешуде. Балалар әдебиеті фантастикасы, детектив, әскери публицистика және көркем емес жанрлар артта қалып келеді",- деді ол.
Оның айтуынша, жоғарыда аталған жобаларды жүйелі түрде жүзеге асыру үшін осы бағытта халықаралық білімі бар мамандарды жетілдіру қажет.
"Қазіргі көркем аударма туралы айту үшін түпнұсқадан аудару туралы ойланған дұрыс. Сонымен қатар, шетелдік болсын, қазақ әдебиеті болсын, ол негізінен орыс тілінен аударылады. Бұл көркем шығарманың сапасын арттырмайды. 2020 жылы Ұлттық аударма бюросы қазіргі қазақ прозасы мен поэзиясының антологиясының бар-жоғы 12 кітабын БҰҰ-ның 6 тіліне аударды. Бұл жұмысқа 300-ге жуық маман тартылды. Бірақ олардың арасында шет тілін білетін және аударманы көркемдік тұрғыдан бағалай білетін қазақ әдебиетшілері жетіспеді. Мұндағы басты мәселе-басқа тілдерден тікелей аударатын мамандардың жетіспеушілігі. БҒМ мәліметінше, "Болашақ" бағдарламасы бойынша "филология", "лингвистика", "аударма ісі" мамандықтары бойынша соңғы бес жылда 14 адам білім алып, тек шет тілін ғана меңгерген. "Әдебиет" мамандығы бойынша бірде - бір адам қамтылмаған", - деп атап өтті депутат.
Ол сапалы аударма үшін тек тілді меңгеру жеткіліксіз екенін атап өтті.
"Біз көркем әдебиеттің көкжиегін кеңейтетін талантты жазушыларды оқыту арқылы көптеген мүмкіндіктерді ашуымыз керек. Елімізде тіл және әдебиет факультеттерінде оқитын студенттерге білім бере алатын оқытушылар жоқ. Себебі олардың өздері әлемнің үздік оқу орындарында оқымаған. Осыған байланысты, "Болашақ" бағдарламасы аясында жас жазушыларға басқа тілдерді еркін меңгеріп, аударма саласында жұмыс істеуге мүмкіндік беру керек", - деп түйіндеді М.Тәжмағамбетова.
Ол мынадай ұсыныстар айтты:
Бірінші, поэзия, проза, аударма және әдеби сын, драматургия, сыни ойлау сияқты пәндер бойынша әлемнің үздік университеттерінде магистр және доктор дәрежесін алуға мүмкіндік беру. БҒМ "Болашақ" бағдарламасына әдебиетпен байланысты мамандықтарды енгізу қажет;
Екінші, Жазушылар одағы жыл сайын осы мамандықтар бойынша оқу үшін талантты жазушыларды жүйелі түрде іріктеуі керек;
Үшінші, "Рухани жаңғыру" бағдарламасына әдебиетшілер мен жазушылардың түрлі әлемдік әдеби фестивальдерге, форумдарға қатысуы, сондай-ақ пікір және тәжірибе алмасу кіреді.