Қазақстанның авиациялық әкімшілігі төрт элементті кешенді стратегиялық бағдарламасын іске қосты және жоғары сапалы байланыс және кеңес беру процестерін бастады, деп хабарлады ИИДМ Азаматтық авиация комитетінің баспасөз қызметі.
Алғашқы екі кездесу әуе компаниялар мен әуежайлармен өтті. Бұл бағыттағы жұмыс жүйеге қосымша авиациялық субъектілерді қосумен 2021 жылы жалғастырылатын болады. Басты міндет - 2022 жылы күтілетін ИКАО ұшу қауіпсіздігі аудитін сәтті аяқтау.
Авиациялық билік орындарының құрылымдық өзгерістеріне байланысты Қазақстан ИКАО стандарттары мен ұсынылатын практикасына сәйкестік деңгейін 80%-ға дейін растауы және жақсартуы тиіс (қазіргі көрсеткіш-74%). Аудитке дайындық басталып кетті – "Көлік мәселелері бойынша кейбір заңнамалық актілерге өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Заң жобасы әзірленуде. Сондай-ақ ЕААБ регламентін енгізу бойынша жұмыс жүргізілуде және Еуропалық стратегиялық авиация органы – Еуропалық азаматтық авиация конференциясына бақылаушы ретінде қатысу арқылы Қазақстан халықаралық авиациялық жүйенің құнды мүшесіне айналуда.
Ірі және алуан түрлі авиация саласын басқару үшін қажетті IT-инфрақұрылымды құру, қызметкерлерді іріктеу және оқыту жалғастырылуда. Қазақстан Республикасында 788-ден астам әуе кемесі, ал 500-ден астам әуе кемесі шетелде тіркелген және елде пайдаланылады. Қазақстан 20 жетекші авиациялық елдің бірі болып саналады.
Жоспарлар жаңа механизмдерді енгізу арқылы іске асырылуда. Мысалы, "Астана" халықаралық қаржы орталығының платформасында әуе кемелерінің халықаралық тізілімін және кепіл тізілімін құру жоспарда бар.
"Нұрлы жол" бағдарламасы шеңберінде әуе көлігі инфрақұрылымын жаңарту жұмыстары жалғастырылады. Шымкент қаласы әуежайының жаңа терминалының құрылысы жалғасуда, Өскемен қаласы әуежайының ұшу-қону жолағын қайта жаңарту басталды, сондай-ақ Орал қаласы әуежайының аэровокзал кешенін қайта жаңарту жалғасуда.