Көпірді қайта жөндеуден өткізетін "Қапшағай көпір құрылысы компаниясы" ЖШС басшысы Родион Теннің айтуынша, мұндай құрылыс-монтаж жұмыстары үшін әдетте 9 ай мерзім қажет. Алматы әкімі Ерболат Досаевтың тапсырмасы бойынша кептелістерді болдырмау және қала тұрғындарына қолайсыздықты азайту үшін жұмыстар барынша жылдам жасалуда. Ол үшін күндіз де, түнде де бірнеше құрылыс бригадасы жұмыс істейді.
"Әрине, егер көпір толығымен жабылып, оны бірден толықтай қалпына келтірсек, бізге оңай болар еді. Бірақ барлығы Алматының ірі мегаполис екенін түсінеді, ал Әл-Фараби-қала тұрғындары күн сайын жұмысқа баратын және басқа да шаруамен жүретін қарбалас даңғыл. Сондықтан көпір ішінара жабылады, кері қозғалыс енгізіледі", - дейді спикер.
Родион Тен бұл құрылым шамамен 70-ші жылдардың аяғы мен 80-ші жылдардың басында салынғанын және ешқашан жөнделмегенін атап өтті. Әр жылдары жолдарды жөндеу кезінде көпірге асфальттың барлық жаңа қабаты төселді. Нәтижесінде, асфальтбетонның қалыңдығы, қосымша қабаттың арқасында, 16 см құрайды. Артық қабаттар аралық құрылымдарға қосымша жүктеме жасайды және құрылымның пайдалы жүк көтергіштігін төмендетеді.
"Егер сіз көпірдің астына түссеңіз, тірек конструкциялары мен раковиналар бетондарының қабыршақтанғанын, шұңқырларды, сонымен қатар, арматураның ашылуымен аралықтардың қорғаныс қабатының бұзылуын көруге болады. Анықталған ақаулар негізінде көпірдің жалпы жағдайы "қанағаттанарлықсыз" және "өте ауыр" деп бағаланады, яғни іс жүзінде апат алдындағы жағдай. Егер әкімдік көпірді толық қайта құру туралы шешім қабылдамаса, қауіпті болар еді. Осы реконструкция аясында көпір тек нығайтылып қана қоймай, 8 жолаққа дейін кеңейтіліп, жол төсемінің деңгейіне сәйкес 40 см көтеріледі. Ал жаяу жүргіншілер көпірлері екі жақта бөлек тұрғызылады. Балалармен, велосипедшілермен және мүмкіндігі шектеулі адамдармен арбаларды көтеруге және түсіруге ыңғайлы болу үшін пандустар салынады. Көпірдің астындағы өткел де кеңейтіліп, жөнделеді", - деп қорытындылады құрылыс компаниясының директоры.