Илон Маск әлемдегі ең қуатты зымыранды ұшырды

774

SpaceX-тің Falcon Heavy зымыраны үш жылдық үзілістен кейін ғарышқа оралды. 

Илон Маск әлемдегі ең қуатты зымыранды ұшырды Фото: ixbt.com

Сейсенбі, 1 қараша, сағат 9:41-де Falcon Heavy USA-44 миссиясын Флоридадағы Кеннеди ғарыш орталығындағы 39A (LC-39A) ұшыру кешенінен геосинхронды жер орбитасына ұшырды, деп хабарлайды inbusiness.kz компанияның веб-сайтына сілтеме жасай отырып.

Бұл Falcon Heavy бүйірлік күшейткіштерінің алғашқы ұшырылымы және қонуы болды, осы жылдың соңында оны АҚШ ғарыш күштерінің болашақ миссиясы аясында қайта ұшуға дайындайды.

SpaceX компаниясының Falcon Heavy - әлемдегі ең қуатты зымыран деп танылған үлкен үш тізбекті аппарат 2019 жылдың ортасынан бері алғаш рет сейсенбіде жерге оралды, деп жазады СNN.

Falcon Heavy 2018 жылы дебют жасады, өйткені SpaceX бас директоры Илон Маск өзінің жеке Tesla Roadster-ді ұшыру кезінде пайдалы жүктеме ретінде іске қосуға шешім қабылдады. Көлік әлі де ғарышта, Марс орбитасына дейін созылатын Күн айналасындағы ұзын траектория бойынша қозғалады.

Осы алғашқы сынақтан кейін SpaceX 2019 жылы тағы екі Falcon Heavy миссиясын іске қосты. Біреуі орбитаға Сауд Арабиясында орналасқан ARABSAT үшін үлкен теледидар мен телефон спутнигін жіберді, ал екіншісі АҚШ Қорғаныс министрлігіне эксперименттік спутниктер партиясын жеткізді.

Бірақ зымыран 2019 жылдан бері ұшырылған жоқ, өйткені SpaceX миссияларының басым көпшілігі Falcon Heavy қуатын қажет етпейді. Екінші жағынан, SpaceX-тің жұмыс күшіне айналған Falcon 9 зымыраны осы жылы 50-ге жуық миссияны орындады.

Falcon Heavy зымыраны ұшырылған сайын жерде адам сенгісіз нәтижелер көрсетуде. Сейсенбідегі миссиядан кейін компания Falcon Heavy зымыранының бірінші сатысының екі зымыран күшейткішін - зымыранға ұшыру кезінде жоғары қуат беру үшін біріктірілген биік ақ шыбықтарды ғана қалпына келтіруге тырысты.

Бұрын SpaceX барлық үш зымыран күшейткіштерін құрлықтағы және теңіздегі қону алаңдарына қайта қондыруға тырысты, осылайша оларды жөндеуге және болашақ миссияларда қайта пайдалануға болады. Бұл миссия шығындарын азайту үшін жасалады. Компания үшеуін де жерге қондыруда жетістікке жете алмады, алайда дегеніне жетіп қалды. Екі бүйірлік үдеткіш 2019 жылдың сәуірінде ұшқаннан кейін жер үсті алаңдарына дәл уақытында қонды, ал зымыранның орталық үдеткіші жанармайдың жеткіліксіздігінен дөптеген жерге қонбай, теңізге құлады.

 

 

Telegram
БІЗДІҢ ТЕЛЕГРАМ АРНАМЫЗҒА ҚОСЫЛЫҢЫЗ Ең соңғы жаңалықтар осында
Жазылу
Telegram арнамызға жазылыңыз! Жаңалықтар туралы бірінші біліңіз
Жазылу