/img/tv1.svg
RU KZ
DOW J 22 332,03 FTSE 100 5 663,61
РТС 1 013,05 Hang Seng 23 497,47
KASE 2 224,17 Алтын 1 616,80
Қазақстанда қымбат, Арменияда арзан

Қазақстанда қымбат, Арменияда арзан

Отандық автоөндірушілер дабыл қақты.

28 Маусым 2019 12:11 12278

Қазақстанда қымбат, Арменияда арзан

Автор:

Абылай Бейбарыс

«БИПЭК Авто», «СеМАЗ» және Daewoo Bus Kazakhstan компанияларын біріктіріп отырған «ҚазАвтоӨндіріс» Қазақстан автомобиль саласы кәсіпорындары одағы ішкі істер министрлігіне ресми хат жолдады.

Сала қызметкерлері Қазақстанда шетелдік номермен жүрген автокөліктерді тіркеуге алуды және еуро-4 стандартына сай келмейтін автокөліктерді ел аумағына енгізуге шектеу қоюды ұсынды.

«Еуразия экономикалық одағына мүше мемлекеттерде қолданыста болған автокөліктерді Қазақстанға уақытша кіргізудің тәртібі мен талабын қайта қарау қажет. Заң арқылы Армениядан, Ресейден, Қырғызстаннан әкелінген көліктермен жүретін жүргізушілерді жол ережесін сақтауға міндеттеу керек», – деп жазды автоөндірушілер.

Олардың пікірінше, ішкі істер министрлігі ЕАЭО елдерінен Қазақстанға тасымалданып жатқан көлік құралдарын қолдану, басқару, тіркеу тәртібін реттеп, ережені халыққа таныстыруға тиіс. Шекара асып келген автокөліктер техникалық регламентке және қозғалыс қауіпсіздігінің талабына сай болмаса, мемлекеттік тіркеуге алынбауы керек.

«Көрші елдерден әкелінетін автокөліктер үкіметтің отандық автопаркті жаңартуға бағытталған саясатына кері әсер етеді», – деп нақтылады «ҚазАвтоӨндіріс» өкілдері.

Айта кетейік, бүгінгі таңда елімізде Армения, Ресей, Қырғызстан мемлекеттерінен келген автокөліктер жүйткіп жүр. Соңғы уақытта армениялық автокөліктердің қарасы көбейіп кетті. Бұлардың басым бөлігі Арменияда 2014 жылға дейін кедендік тексерістен өткен. Мұндай автокөліктердің бірнеше ерекшелігі бар. Біріншіден, Армениядан әкелінген автокөліктер біздегі дәл сондай темір тұлпарлардан бірнеше есе арзан. Сондықтан оған сұраныс жоғары. Екіншіден, армениялық көлік сенімхатпен басқарылады. Сәйкесінше көлік басқарушысы жол ережесін бұзса, айыппұлдың барлығы Армениядағы көлік иесіне жөнелтіледі. Осыны білетін армениялық автокөлік жүргізушілері жол ережесін жиі бұзады. Үшіншіден, армениялық автокөліктерге Қазақстанның мемлекеттік номері берілмейді. Төртіншіден, армениялық автокөлікті техникалық бақылаудан өткізу қиын. Бесіншіден армениялық автокөлік сенімхат арқылы ғана сатылады және көлік құжат бойынша Армениядағы иесіне тиесілі болып қала береді.

Сарапшы Алексей Алексеевтің айтуынша, 2014 жылы Армения Еуразиялық экономикалық одақ құрамына қабылданды. Сол жылдан бастап армениялық автокөліктер одақ аумағында еркін өткізуге болатын тауар деп танылды.

«Еуро-4 стандартына сай көлікті Армениядан Қазақстанға еркін кіргізуге және тіркеуге болады. ЕЭО-ға мүше мемлекеттерге ортақ халықаралық заң бойынша мұндай темір тұлпарларға кедендік рәсімдеу қолданылмайды.  Алайда міндетті түрде утилизациялық алым төлеу қажет. Мәселе осыдан туындайды. Себебі утилизациялық алым арзанға алынған автокөліктің бағасын аспандатып жібереді. Автоәуесқойлардың барлығы ақша үнемдеу үшін, Армениядан алған көліктерін Қазақстанда сенімхатпен басқара береді. Себебі автокөлік Қазақстанда қымбат, Арменияда арзан», – деді Алексей Алексеев.

Абылай Бейбарыс

inbusiness.kz-ті қараңыз, оқыңыз :

44 300 автокөлік сатылды

Отандық автоөндірушілердің нарықтағы үлесі 60%-ға жетті.  

28 Қаңтар 2020 19:19 3456

44 300 автокөлік сатылды

Былтыр елімізде 359 млрд 500 мың теңгеге 50 447 автокөлік құрастырылды.

Оның 44 077 бірлігі жеңіл автокөлік болды. «ҚазАвтоӨнеркәсіп» Қазақтан автокөлік саласы кәсіпорындары одағы отандық автоөндіріс саласының өткен жылғы қорытындысын жариялағанда осындай мәлімет таратты.

Есептік кезеңде отандық автозауыттардың конвейерінен 4 247 жүк көлігі, 860 тіркеме және 187 мамандандырылған автотехника шықты. Бір жылда отандық автоөндірушілер 44 300 автокөлік сатты. Нәтижесінде отандық автоөндірушілердің нарықтағы үлесі 60%-ға жетті.

«Ел азаматтары бір жылда 311 млрд теңгеге отандық автокөлік сатып алды», – деді «ҚазАвтоӨнеркәсіп» Қазақтан автокөлік саласы кәсіпорындары одағы стратегиялық жоспарлау бөлімінің директоры Артур Мискарян.

Оның сөзінше, «АЗИЯ АВТО» АҚ 21 200 автокөлік құрастырған және көлік сату көрсеткішін 48,1%-ға жеткізген. Осылайша отандық көлік өндірушілердің көшін бастаған. «СарыарқаАвтоӨндіріс» ЖШС 20 200

автокөлік шығарып, сату көрсеткішін 45,5% -дан асырған. Сәйкесінше екінші орынға орналасқан.

«СемАЗ» ЖШС – 1 500, «КАМАЗ-Инжиниринг» АҚ – 800, Hyundai Trans Auto ЖШС – 400, Daewoo Bus Kazakhstan ЖШС – 1 000 көлік өткізді», – деді Артур Мискарян.

Қазақстанда құрастырылған автобрендтердің ішінде Lada маркасы ерекше сұранысқа ие болыпты. Бір жылда дәл осы брендпен шыққан 15 100 автокөлік сатылыпты.

«Hyundai – 14 900, KIA – 3 700, Ravon – 2 900, Skoda – 1 100, JAC – 1 000, Chevrolet – 700, UAZ – 5 00 бірлік автокөлік өткізді», – деді Артур Мискарян.

Оның айтуынша, 5 315 автокөлік жеңілдетілген несие бағдарламасы бойынша сатылған.

«Ел азаматтарының сатып алу мүмкіндігінің артуы отандық автоөндірушілердің өндірістік қуатын күшейтті. 2015 жылы іске қосылған жеңілдетілген автонесие бағдарламасы салаға серпін беріп отыр. Былтыр  бағдарлама аясында қосымша 10 млрд теңге бөлінді. Бұл соманың 8 млрд теңгесін жеңіл автокөліктерді несиелеуге, 2 млрд теңгесі коммерциялық теxниканы лизингтік қаржыландыруға жұмсалды. Өткен жылы отандық автоөндірушілердің нарықтағы үлесі 60%-ға жетті. Жыл сайын көрсеткіш еселеніп келеді. Үкімет отандық автокөліктердің сатылымын ұлғайту мақсатында жеңілдетілген автонесие бағдарламасын 5 есе ұлғайтуды көздеп отыр. Жоспар орындалса, қазіргі көрсеткіш бірнеше есе өседі. Бұл отандық автоөндірушілер еліміздің автонарығында үстемдік жүргізеді деген сөз», – деп түйді ойын «ҚазАвтоӨнеркәсіп» өкілі.

Абылай Бейбарыс

Қытай ескі көліктерін Ресейге сатады

Қытайдың Гуандун провинциясы пайдаланылған автокөліктерді экспорттай бастады.

25 Шілде 2019 19:42 10158

Қытай ескі көліктерін Ресейге сатады

Импорттаушы елдердің қатарында Ресей, Камбоджа, Нигерия және Мьянма елдері бар. Бұл туралы жергілікті ақпарат құралдары хабарлап жатыр.

Қытайдың сауда министрлігінің айтуынша, биыл бұл елдерге құны 2,5 миллион доллар тұратын 3000  автокөлік сатылады. Олардың сапасы Гуанчжоудағы Оңтүстік-Қытайлық инженерия университетінде тексерілмек. 

China daily мәліметінше, Камбоджаға үш кроссовер және алты седан жеткізіледі. Одан Қытайға 160 мың доллар пайда түседі екен.

Естеріңізге сала кетейік, мамыр айында Аспанасты елінің он аймағынан ескі темір тұлпарларды экпорттауға рұқсат берілген болатын. Алдағы уақытта Бейжің, Шанхай, Тяньцзинь қалалары пайдаланылған көліктер шет елдерге шығара бастайды.

Мамандардың дерегі бойынша, 2019 жылы Ресейде пайдаланылған көліктерге деген сұраныс 55 пайызға артқан. Ресейліктер шет елден әкелінген арзан көліктерді көптеп сатып алып жатыр. Салдарынан жергілікті автокөлік нарығы зардап шегуде.  

Табиғат Нұрболат

inbusiness.kz-ті қараңыз, оқыңыз :

Жаңалықтарға жазылу: