Өткен жылы шілденің екінші жартысында Балтық порттарынан шикізаты бар кемелер ЖМК-да болған, деп хабарлайды inbusiness.kz сайты.
"Штурман Овцын" шағын арктикалық шаттл танкері Мурманскіден қытайлық Жичжаоға бет алды. Кемелердің АИС мәліметтері бойынша, 41 мың шикізатты тасымалдай алатын кеме 11 шілдеде Ресей портынан кетіп, 18 тамызда ҚХР-ға келуі керек. 24 шілдеде кеме шығыс Сібір теңізіне шамамен 9 түйін жылдамдықпен кірді.
"Штурман Овцын" биыл экспорттық мұнай тасымалдау бойынша Солтүстік теңіз жолында жаңа бағыт ашқан танкер болды.
Егер арктикалық мұнайды СТЖ арқылы дәстүрге айналса, өткен жылы Балтық порттарынан шикізат ең қысқа маршрут бойынша жүрді. Сол уақытта Солтүстік теңіз жолында Усть-Луги мен Приморск танкерлері "Приморский даңғылы" мен NS Arctic жүрген еді. Барлығы 2023 жылы Қытайға ең қысқа жолмен 11 миллион баррельге жуық 14 партия жеткізілді.
Биылғы жылы арктикалық мұнай үшін навигация кеш басталды, ал шикізатты Балтықтан жеткізу әлі басталған жоқ, деп хабарлайды кемелер АИС-ы. Солтүстік теңіз жолы рейс уақытын үштен біріне қысқартады және Еуропа айналасы мен Суэц каналы арқылы тасымалдауға кететін бір жарым айдың орнына бір айға созылуы керек. Алайда, Ресей мұнайы мен СТГ-ны Балтық порттарынан Азияға Арктика бағыты бойынша жеткізудің бірінші жылында бәрі ойдағыдай болған жоқ. Балтық жағалауындағы алты мұнай танкерінің екеуі, NS Arctic мен "Приморский даңғылы", Шығыс Сібір теңізінде мұзжарғышты күтумен алты күн тұрып қалды.
Ресей мұнайының Солтүстік теңіз жолында навигациясының кешігуі осыған байланысты ма, жоқ па белгісіз.
"Росатом" жариялаған Солтүстік теңіз жолының мұз жағдайының карталарының деректері Шығыс Сібір мен Чукотка теңіздеріндегі маршруттағы мұз алқаптары жайлағанын көрсетеді. Кемелердің АИС мәліметтері бойынша СТЖ-да атом мұзжарғыштары жұмыс істейді. Дегенмен, олардың қызметтері тегін емес, ал СТЖ идеясының өзі – шығындарды азайту.