Осы жылдың ақпан айында ғана мобильді операторлардың қызметтеріне тарифтер, статистика мәліметтері бойынша, бірден 6% - ға өсті. Сонымен қатар, абоненттер байланыс сапасының нашарлығына шағымданып отыр, деп хабарлайды Inbusiness.kz сайты.
Илья Житников, кез-келген қазақстандық сияқты, өз өмірін ұялы байланыссыз және интернетсіз елестете алмайды. Ол 26 жылдан бері ұялы байланыста. Бірақ, соңғы уақытта бұл қызметтер нашарлап кетті деп шағымданады. Қоңыраулар үзіліп кетеді, ол жиі қоңырау шала алмайды және оған қоңырау келмей қалып жатады. Содан кейін телефонға үзілген қоңыраулар келіп түседі. Ильяның интернеті сұхбатымыздың барысында да істемей, телефонына YouTube-тен бейне жүктелмеді.
"Токио интернетін аңсап қалдық. Себебі олар қалай азап шегеді. Біздің Мусин мырза бізге айтқандай, Қазақстандық интернет Токиодан гөрі жақсырақ көрінеді мыс" деді ашынған абонент Илья Житников.
"Біз 35 қаланы басып оздық! Біз қазір Токиомен біргеміз, Біз тіпті Токионы басып оздық!" деген болатын цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрі Бағдат Мусин.
"Бізде интернет жылдамдығы жиі диалап жылдамдығына (dial-up) дейін төмендейді. Және сіз WAP арқылы қосылған кездерді еске түсіріңізші, ол одан да жылдам жұмыс істеді. Сондықтан 5G енгізу, менің ойымша, мұндай дәрежеде істеудің қажеті жоқ. Өйткені қазіргі уақытта 3G әрқашан мәлімделген жылдамдықты орындай бермейді." деді абонент Илья Житников.
Бұл ретте барлық операторлар өз қызметтеріне тарифтерді көтереді.
Өткен жылы Қазақстан бойынша байланыс 12% - дан астамға қымбаттады. Бұл ретте тек ақпан айында бірден 6% - ға өсті. Бұл 2011 жылдан бастап барлық бақылаулар үшін ең көп деп саналады. Алайда, 2023 жылдың желтоқсанында монополияға қарсы қызметтер ұялы байланыс қызметтерінің құнын арттыруға негіз жоқ деп сендірді.
"Соңғы 3 жылда Қазақстанда абоненттер тарапынан мобильдік трафикті тұтынудың өсуі 60 пайызға (59,3%) өсті. Бұл байланыс операторларынан желіні дамытуға және кеңейтуге, оның тұрақты және сапалы жұмысына елеулі инвестицияларды талап етеді. Сондай ақ инфляциялық құбылмалылық пен валюта бағамының тұрақсыздығы телекоммуникациялық жабдық пен бағдарламалық қамтамасыз ету құнының өсуіне алып келді", - деді "Кселл" АҚ баспасөз қызметі.
"Соңғы бес жылда мобильді деректерге сұраныс бес еседен астам өсті. Бұл біздің желілік инфрақұрылымымызға үлкен жүктеме түсіреді. Бір базалық станцияның ресурсы шектеулі және жүктеме байланыс сапасына әсер етпеуі үшін қосымша базалық станцияларды орнату және жұмыс істеп тұрған жабдықты жаңарту қажет. Соңғы үш жылда компанияның күрделі шығыстары 220 млрд теңгеден асты", - дейді "Beeline Қазақстан" баспасөз қызметі.
"Ағымдағы позицияларды және одан әрі өсуді қамтамасыз ету үшін ұялы байланыс операторлары қамту географиясын салуға және кеңейтуге қомақты инвестиция салады. Ал, бірінші кезекте байланыстың жаңа буынына көшу - 5G шығындарға 5G аукционындағы төлемді және салынатын айыппұлдарды жатқызған жөн... Пайдалануға берілген әрбір базалық станцияның жұмысын қолдау шығындары жыл сайын өсіп жатыр", - деп мәлімдеді "Tele2/Altel"баспасөз қызметінен.
Егер әлемде орташа есеппен бір абонент айына 12 ГБ Интернет-трафик жұмсаса, қазақстандықтар 17 ГБ жұмсайды дейді операторлар. Қаңтар айында олардың үшеуіне сапасыз қызмет көрсеткені үшін 3,2 млрд теңге айыппұл салынды. Олар бұл шығындарды тарифке салады, яғни, біз, қарапайым абонент айыппұлды өтейміз.