/img/tv1.svg
RU KZ
DOW J 29 404,07 Hang Seng 27 972,17
KASE 2 332,74 РТС 1 543,30
FTSE 100 7 431,22 Бидай 544,40
Абылай Мырзахметов: Сапалы сараптамалық база – дұрыс шешім шығару кепілі

Абылай Мырзахметов: Сапалы сараптамалық база – дұрыс шешім шығару кепілі

«Атамекен» ҚР ҰКП Басқарма Төрағасы жаңа «Өнеркәсіп» ақпараттық жүйесі жайлы.

19 Қыркүйек 2019 10:41 3424

Абылай Мырзахметов: Сапалы сараптамалық база  – дұрыс шешім шығару кепілі

«Атамекен» Ұлттық кәсіпкерлер палатасының хабарлауы бойынша ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігіне арналған жаңа ақпараттық-сараптамалық жүйе құрылды. «Атамекен» Ұлттық кәсіпкерлер палатасының басшысы Абылай Мырзахметов inbusiness.kz сайтына берген сұхбатында осындай жүйенің қажеттілігі мен оны дамыту жоспары жайында ойымен бөлісті.

– Абылай Исабекұлы, «Өнеркәсіп» ақпараттық жүйесі не үшін қажет екенін айтсаңыз.

– Үкіметтің әрбір экономикалық шешімі сәйкес мәліметтерді талдау негізінде жасалады. Ол статистикалық мәліметтер, халық немесе бизнес өкілдерінен алынған сауалнама, озық халықаралық тәжірибе, ғылыми  дәлелдемелер болуы мүмкін. Сондықтан қабылданған шешімдердің дұрыстығы мен тиімділігі осы мәліметтер сапасына тікелей байланысты.

Өнеркәсіптік саясат – назардан тыс қалмайды. Мемлекет алдында экономиканы әртараптандыру міндеті тұр. Өңдеуші өнеркәсіптің ЖІӨ құрылымындағы үлесі өсіп келеді, алайда қарқыны бәсең, бүгінгі күні ол 11,9%-ды құрайды.

Цифрландыру дәуірінде нақты және өзекті деректерге қажеттілігіміздің арта түсетінін мойындауымыз керек. Оған бірнеше мысал келтірейін. 

Бүгінгі таңда шикізаттық емес салалардың дамуына кедергі келтіретін түйткілді мәселелерді шешу үшін ҚР Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі мен «Атамекен» Ұлттық кәсіпкерлер палатасы бизнес-қауымдастық өкілдерімен және аккредиттелген салалық қауымдастықтармен тұрақты түрде жұмыс істейді. Атқарылған жұмыс қорытындысы бойынша жүргізілген талдау негізінде нақты шаралар әзірленеді.

Алайда мұндай форматтың бірнеше кемшілігі бар.

Біріншіден, талдау дайындық жұмыстарын жүргізуде барлық кәсіпорындардың пікірлері мен мәліметтері ескеріле бермейді, өйткені тіркелген қауымдастықтар саладағы кәсіпорындарды 100% қамтымайды.

Екіншіден, көбінесе енгізілген мәліметтер сапалы талдау жасау үшін маңызды болмай шығады немесе толық болмайды. Мәселен, бүгінгі таңда салалар мен кәсіпорындар бойынша өндіріс қуаттылығы, нақты жүктеме, жерсіндіру деңгейі, шикізат және құрамдаушы импорт сияқты көрсеткіштерге қатысты мәліметтер жоқ немесе қолжетімсіз.

Үшіншіден, жоғарыда аталған жұмыс форматы мемлекет тарапынан, сондай-ақ бизнес тарапынан да көп уақытты қажет етеді. Мысалы, жиналысты өткізу, телефон арқылы кеңес беру, іссапар және тағы басқалар сияқты.

Басқа мысал келтірсек. Қазіргі таңда елдің шикізатты емес секторын дамыту үшін бизнесті мемлекеттік қолдаудың жеңілдікпен несие беру, өнімділікті арттыруға кеткен шығынның орнын толтыру, экспорттық сақтандыру және тағы басқа да әртүрлі шаралар қарастырылған. Жалпы өңдеу өнеркәсіп кәсіпорындары үшін қолжетімді  қолдаудың 50-ден астам құралы бар. Бағалау нәтижесі бойынша, 2015-2018 жылдары 13 мыңнан астам компанияға жалпы сомасы 2 трлн теңгеден артық қаржылық қолдау көрсетілген. Біздегі экономикалық белсенді кәсіпорындар санының 8 мыңнан сәл ғана асатынын ескерсек, бұл дегеніңіз үлкен сома. Жекелеген секторлар бойынша нәтижелер бар, бірақ, ешкім мемлекеттік қолдаудың осы шараларының тиімділігін кешенді талдамайды. Ал бұл қолдаудың белгілі бір құралын немесе қандай да бір түрін капиталдандыруға қатысты қабылданатын шешімдердің сапасына кері әсер етуі мүмкін.

Сондықтан тағы қайталап айтамын: сапалы сараптамалық база – дұрыс шешім шығару кепілі.

Тап осы мақсат үшін Индустрия және инфрақұрылымдық даму министрлігі «Атамекен» ҰКП-пен бірлесіп, «Өнеркәсіп» ақпараттық жүйесін әзірлеуді бастады. 

– Бұл жүйенің басты ерекшелігі неде? Жүйе мәліметтердің жетіспеушілігін қалай шешеді?

– Жүйенің басты ерекшелігі – big data кәсіпорындары өздерінің мәліметтерінен тікелей жасалатын болады. «Өнеркәсіп» ақпараттық жүйесі – Қазақстанның  өнеркәсіптік жағдайын ел, өңір және салалық деңгейде, тіпті әр кәсіпорынның деңгейінде  егжей-тегжейлі талдайды. 

Ақпараттық жүйе кімнің, қайда, не өндіретіні, неге шамамыз келеді, қай салада импортқа тәуелдіміз, неге ішкі салалардың жүктемесі аз, қандай компаниялар мемлекеттен қолдау көрді, оның нәтижесі қандай екені жайлы толық мәлімет береді.

Ал өнеркәсіп кәсіпорындары үшін кезең-кезеңмен кеңейтіліп, жетілдірілетін ақпараттық-талдамалық қызмет көрсету аясын ұсынамыз.

Мәселен, сондай қызмет көрсетудің бірі – «Мемлекеттік қолдау шараларының навигаторы». Компания жеке кабинетте өзі туралы мәліметтер енгізгенде, Жүйе оның көрсеткіштеріне қарап отырып, компанияны қолдаудың тиімді шарасын барлық қажетті ақпаратпен, түсінікті тілде ұсынады.

Тағы бір құрал - Қазақстан Республикасы мен Ресей Федерациясының мемлекеттік сатып алуларын тұтынушылар, әдістер, тауарлық заттар, жұмыстар мен қызметтер тұрғысынан визуализациялау және талдау. Біздің компаниялар өз өнімдерін өткізуді ұлғайта алады. Сонымен қатар кәсіпкерлер заң бұзушылықтар мен сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін сатып алу фактілерін жеке тексере алатын кезде, қоғамдық бақылау мәдениеті артады.

Келесі жылы Жүйе базасында  контрагенттерді тек Қазақстанда ғана емес, сондай-ақ ЕАЭО-ның Ресей, Қырғызстан, Беларусь және Армения елдерінен табуға мүмкіндік беретін  кооперация мен қосалқы келісімшарт жасаудың электронды алаңын іске қосамыз.

– Жүйе қашан дайын болады? Жүйеге қатысу үшін өңдеуші өнеркәсіп компаниялары не істеу керек?

– Жоғарыда айтып кеткенімдей, біз жүйені құру мен одан әрі дамытуды кезеңдерге бөлдік. Жүйені әзірлеу туралы ереже Қазақстан Республикасының индустриялық-инновациялық дамуының 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының тұжырымдамасында және жобасында бекітілген.

Сәуір-мамыр айларында министрлікпен Жүйенің I кезеңіне арналған техникалық тапсырманы әзірледік және мақұлдадық. Бүгінгі таңда жұмыс жоспарына сәйкес жүйе 70%-ға дайын. Жүйенің аналитикалық модулін жасауды аяқтап қалдық, кәсіпорындар үшін жеке кабинеттер құрып, есеп беру формасын толтыруға арналған егжей-тегжейлі нұсқаулықтар мен анықтамаларды дайындадық. Енді Жүйені толық іске қосу үшін біздің кәсіпорындар есеп беру формаларын толтыруды бастады. Бұл жұмысты қараша айының соңына қарай аяқтаймыз деп отырмыз.

Бұл ретте Жүйедегі кәсіпордардың мәліметтері үшінші тұлғаға қолжетімсіз болатынын атап айтқым келеді. Бұған қоса, әр кәсіпорынмен мәліметтердің  құпиялылығы туралы жария ұсыныстар жасалады. Сонымен қатар есеп беру формалары арқылы компаниялардың қазыналық мәліметтерін жинау қарастырылмағанын айту керек.

Кәсіпкерлерге ыңғайлы болуы үшін ҰКП-да бірыңғай байланыс-орталығы құрылып, Жүйедегі формаларды толтыру мақсатында өңдеуші өнеркәсіп кәсіпорындарға кеңес беруге өңірлік кәсіпкерлік палатасының жауапты қызметкерлері оқытылды. Сондай-ақ жүйе жұмысы бойынша үйрететін вебинарлар ұйымдастыру жоспарланған. «Өнеркәсіп» ақпараттық жүйесіне  қатысты барлық қажетті ақпарат «Атамекен» сайтында да қолжетімді.

Осы мүмкіндікті пайдаланып, біздің өнеркәсіптік кәсіпорындарды, «Өнеркәсіп» ақпараттық жүйені құруға белсенді қатысуға шақырамын!Осы жұмысқа әр кәсіпорынның атсалысуы – Қазақстанның өнеркәсіптік саясатын жетілдіруге айтарлықтай үлес қосатынына сенімдімін.

inbusiness.kz-ті қараңыз, оқыңыз :

Президентке бизнес секторының ахуалы баяндалды

Қасым-Жомарт Тоқаевқа іскерлік белсенділікті ынталандыру мен өндірісті дамытудың маңыздылығына тоқталды. 

22 Қаңтар 2020 12:17 1365

Президентке бизнес секторының ахуалы баяндалды

Президент «Атамекен» ҰКП президиумының төрағасы Тимур Құлыбаевты қабылдады, деп хабарлайды мемлекет басшысының баспасөз қызметі.

Кездесу барысында Мемлекет басшысына бизнес секторының ахуалы, отандық кәсіпкерліктің проблемалары, сондай-ақ, Ұлттық кәсіпкерлер палатасының осы саладағы қызметінің қорытындылары туралы ақпарат берілді.

Қасым-Жомарт Тоқаевқа еліміздегі агроөнеркәсіп кешенінің дамуы, фермерлер мен ауыл шаруашылығы тауарларын өндірушілерге қаржы айналымының қажеттілігі, экономиканың өзге де секторларына қаражаттың қолжетімділігі жайында баяндалды.

Импортты алмастыру, мемлекеттік сатып алулардың тиімділігін арттыру мәселелері талқыланды. Президент қолда бар ресурстардың бәрін іскерлік белсенділікті ынталандыруға және өндірісті дамытуға бағыттау қажет екенін атап өтті.

Сонымен қатар кездесу кезінде кәсіпкерлікті қолдау бағытындағы мемлекеттік бағдарламалар жұмысының тиімділігі сөз болды. Ұлттық кәсіпкерлер палатасының басшысы жаппай кәсіпкерлік пен адами капиталды дамытуға негізделген «Үкімет бизнес үшін», «Бастау», «Жас кәсіпкер» жобаларының жүзеге асырылу барысы туралы да айтты.

Абылай Мырзахметов кәсіпкерліктің өзекті мәселелері жайында

27 Тамыз 2019 12:01 1914

Абылай Мырзахметов кәсіпкерліктің өзекті мәселелері жайында

Өткен аптада Nur Otan партиясының саяси кеңесінің отырысы өтті. Онда Елбасы Нұрсұлтан Назарбаев партия мүшелеріне бірқатар тапсырма берді. «Атамекен» Ұлттық кәсіпкерлер палатасының басшысы әрі партия саяси кеңесінің мүшесі Абылай Мырзахметов inbusiness.kz сайтына берген сұхбатында осы айтулы оқиғаға қатысты көзқарасымен, жалпы кәсіпкерліктің өзекті мәселелеріне қатысты пікірімен бөлісті.

- Абылай Исабекұлы, кезектен тыс парламенттік сайлау өткізілуі мүмкін деген пікірлер отырыс қарсаңында жиі айтылды. Алайда Елбасы сайлау тиісті мерзімде өтетіні жайында нақты мәлімдеп, әріптестерді жұмысты күшейтуге шақырды. Nur Otan партиясының жаңа бағдардағы рөлі қандай болады деп ойлайсыз?

– Nur Otan фракциясының мәжілістегі белсенділігі артады. Үкімет фракциямен негізгі заң жобалары мен бюджетті алдын-ала талқылайтын болады. Олар пікірталастар мен талқылаулардан кейін ғана қабылданады. Осылайша билік тармақтары арасындағы тежемелер мен теңестірмелер жүйесі күшейтіледі.

– Нұрсұлтан Назарбаевтың экономика саласына қатысты айтқан сөзінде аса зер сала өтетін тұстарға тоқталсаңыз...

– Елбасы бізге үлкен мақсат қойып, экономика өсімін 7,5 %-ға көтеруіміз керек екендігін баса айтты. Бұл мақсатты жүзеге асыруға бола ма? Әрине, болады, дегенмен өте батыл қадам, маңыздылығы жоғары тапсырма. Бірақ Елбасы бұл мақсатқа жетудің жолын да атап өтті. Ол үшін биліктің барлық тармақтары, ең алдымен, үкімет бірлескен әрі тиімді жұмысты қолға алуы қажет.

– Осы жылы Халықаралық валюта қоры жаһандық экономика өсімінің  төмендейтіні жайлы бірнеше рет болжам жасады. Мұны қор сауда шиеленістерімен түсіндіріп отыр. Ал Қазақстан «сауда майданында»  өзіне қандай мақсаттар мен міндеттер қоюы керек?

– Қазір бизнесті екі нәрсе алаңдатып отыр, ол – тауарды өткізу нарығы мен несие ресурсының қолжетімділігі.  Елбасы осы мәселелерді шешу үшін Сауда министрлігі құрылғанын және біз батыл, агрессивті сауда саясатын жүргізуіміз керек екенін басып айтты. Яғни, қысқа және ұзақ мерзімді несие ресурстары.  Еліміз үлкен, бірақ нарық сыйымдылығы аз. Халықтың басым бөлігінде сатып алу  мүмкіндігі төмен, несие алып күн көруде.

Отандық өндірісті дамыту үшін ішкі нарықты контрафактіден, орынсыз бәсекелестіктен қорғау керек, сондай-ақ көрші елдердегі (Ресей, Беларусь, Өзбекстан) мемлекеттік қолдау шараларын зерттеп, оларды өзіміздің мемлекеттік қолдау шараларымен салыстыру керек.   

Ешкім де ережелердің тым жеңілдетілуін сұрап отырған жоқ. Алайда біз барынша өз нарығымызды қолдағы бар барлық құралдармен қорғауымыз керек. Бұл  дегеніміз – демпингке қарсы тергеулер, алымдар, техникалық реттеулер. Қараңызшы, ресейлік Роспотребнадзор  құрамында зиянды заттар бар немесе техникалық регламентке сәйкес келмейтін тауарларға үнемі тыйым салып келеді.

Жақында премьер-министрмен Қостанайға іссапармен барып қайттым. Танымал «Баян-Сұлу» фабрикасының жетекшісінің айтуынша, ЕАЭО аясында  өнімдерде қолданылатын кондитерлік майлардың құрамын қатаң түрде тексеріп отырады. Ал өз өнімдерінің 80 %-ына осындай кондитерлік май түрлерін  қолданатын Өзбекстанмен  мұндай келісім жоқ. Біреу осыны қадағалау керек қой?!

Сауда министрлігі өзіне қойылған мақсат-міндетті орындай ала ма? Жауап бір – артылған мақсатты орындау міндет. Өйткені бұл күн тәртібіндегі негізгі мәселе.

Екіншіден. Экспортты күшейтуіміз керек. Мұнда ештеңе ойлап табудың қажеті жоқ, бізде түсінікті нарықтар бар. Қай бағытта мықтымыз, не шығарамыз осыны нақты анықтап алған жөн. Шикізатты емес, өнім көлемін өсіру маңызды. Мәселен, Қытай жылына 125 млрд АҚШ долларына  азық-түлікті импортқа шығарады. Біз санап көрдік, 125 млрд АҚШ доллар ішінен 15 млрд – Қазақстан шығаратын және жеткізе алатын өнім. Бастысы барлық мүдделі министрліктер, даму институттарымен бизнестің үйлестірілген жұмысын жолға қоюымыз керек. Қытай нарығына шығуымыз керек. 15 млрд ішінен өңделген ауыл шаруашылық өнімін 3,4 млрд АҚШ долларына Қытайға экспорттау қолдан келетін меже! Бұл  ауыл шаруашылығының жалпы өнімін екі есеге өсіреді.

– Нұрсұлтан Назарбаев Nur Otan партиясының саяси кеңесі аясында шағын және орта бизнесті қолдау мәселесін пысықтауды тапсырды. Бұл бастама туралы егжейлі-тегжейлі айтып бересіз бе?

– Елбасы Nur Otan саяси кеңесі отырысында кәсіпкерлікті ынталандыруды ұсынды. Жалақы қорына салынатын салықты азайтуымыз керек. Барлық салық пен төлемді санайтын болсақ, бізде еңбекақы қорына айтарлықтай үлкен жүктеме шығып тұр – 31%. Бұл– табыс салығы, зейнетақылық және әлеуметтік төлемдер, әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры. Оған жоспардағы 5%-дық зейнетақылық төлемдерді және әлеуметтік медициналық сақтандыру қорына төленетін жарналардың ары қарайғы ұлғаюын қоссақ – 38% шығады. Осының салдарынан жұмыс берушілер өз төлемдерін жасырып, ал жұмыскерлерлер – еңбекақыны конвертте алуға алып келеді.   Talap орталығы ұсынып отырғандай,  Грузия және басқа мемлекеттердің тәжірибесі бойынша мұндай салықтар мен төлемдердің барлығын 20-25%-дағы бірыңғай әлеуметтік салыққа біріктіруді қолдаймыз. Сонда бизнестің ынтасы артады. Нәтижесінде барлық тараптар тек ұтады.

Бизнеске сенім артып, қолдау шараларын ұсынсақ, сенімнің қайтарымы да болары сөзсіз.  

– Кәсіпкерлер 5 пайыздық міндетті зейнетақы жарнасын қызу талқылауда. Бұл мәселеге қатысты «Атамекен» өз ұстанымын да білдірген болатын.  Қазіргі жағдай қандай?

– Өзгертулерді 2015 жылы үкімет ұсынған болатын.  Бұл жобаны талқылау барысында тікелей қатысқандықтан, 5 пайыздық зейнетақы жарнасын 2018 жылдан бастап күшіне енбеуіне  себепші болғандардың бірі - «Атамекен» екенін атап өткім келеді. Нәтижесінде бұл норма 2020 жылдың 1 қаңтары дейін кейінге шегерілді. Кезінде осыған қатысты қызу талқылаулар жүрді, «Атамекен» сараптамалық тұжырымымдамада бұл норманың бизнеске қосымша жүктеме болатынын айтып, келіспейтіні жайлы айтқан болатын. Билікпен конструктивті түрде жұмыс істейміз, қандай да бір ультиматум қойып, шерумен қорқыта алмаймыз. Әлеуметтік желілерде «Атамекен» неге шеруге шықпайды деген де сын айтылды. Бірден айтайын, бұл біз ұстанған стиль емес. «Атамекен» – саяси ұйым емес, біз конструктивті ортада жұмыс істейміз. Бізде вето құқығы жоқ. Бір ай бұрын Үкіметке аталған мәселе бойынша өз ұстанымымызды қайта айттық. Билік тарапы да ұстанымды естіді, қыркүйек айының басында осы мәселе бойынша оң жауап күтеміз. Сәл шыдайық.  

– Әлеуметтік желілердегі пікірлерге тоқталсақ. «Атамекенге» мүшелік жарна төлеуге байланысты сын-пікірлер де айтылуда. Оған айтар ойыңыз қандай?

– Заң бойынша жарна міндетті болып табылады, бірақ жарна төлемін шындығына келгенде тек қажет деп санайтындар ерікті түрде төлейді. Бұл салық емес.  Жарнаға қатысты әкімшілік ету құзыры салық органдарының құзырында, бұл жұмыстан біз басынан бастап, арнайы түрде бас тартқан болатынбыз.  Өйткені бизнестің жарнаны не үшін төлейтінін, есесіне қандай қызмет түрлерін алатынын, жалпы сенімін, осы  мәдениеттің қалыптасуына әлі де уақыт керек.

6 жыл ішінде жарнаға қатысты ешкімді сотқа не болмаса бірде-бір жауапкершілікке тартқан емеспіз. Ал мүшелік жарна төлеген болсаңыз, онда бұл сома корпоративті салықты төлеу кезінде алынып тасталынады.

Сонымен қатар 1,2 млн бизнес-субъектінің  тек 2 %-ы жарна төлеушілер, шамамен 23-24 мыңы бизнес-субъектісі. Бұл жылдық айналымы 144 млн теңгені құрайтын кәсіпорындар. Яғни шағын бизнес, жеке кәсіпкерліктегі, фермерлер, яғни кәсіпкерлердің 98% -ы жарна төлеушілер қатарына жатпайды, жарна төлемейді. Алайда құқық қорғаудан бастап кеңес алуға дейін «Атамекен» ұсынатын кең көлемдегі қызмет түрлерін елдегі барлық кәсіпкер қолданады.

Өткен жылы жарна төлеуші  2 % бизнестің  65 %-ы төлемдерін жасады, ал биылғы көрсеткішті 70 %-ға жеткізуді көздеп отырмыз. Біз бұл бағытта жылдар бойы тек сенімді ақтау әдісін ұстанудамыз. Алғашқы жылы міндетті мүшелік жарна төлеушілер саны 40 % болса, жыл сайын бизнестің сенімін ақтай отырып, өсіріп отырмыз.

Ең бастысы, шенеуніктер де, «Атамекен» қызметкерлері де міндетті мүшелік жарнаға қатысты шешімді қабылдай алмайды. Шешімді тек «Атамекен» съезі қабылдайды.

Сондықтан міндетті мүшелік жарна мәжбүрлі түрде төленеді деу шындыққа жанаспайды. Былтыр жарнаның мөлшерін аз, бірақ барлығы төлеу туралы  ұсыныстар болды, ал Съезде көпшілік өзгертусіз қалдыру туралы шешім қабылдады.

–  Бизнестің «Атамекенге» деген сенімін арттыру үшін қандай жұмыстар жасалып жатыр? «Атамекендегі» басшылық құрамына қатысты сайлау процедуралары мен механизмдерін енгізу идеясы бар ма?

– Мен бұл сұрақты жиі естимін. Сайлауды өткізу үшін 1,2 млн кәсіпкердің қатысуын қамтамасыз етуіміз керек. Бұл – маңызды процесс. Сондықтан асығыстық болмауы керек деп ойлаймын.

Қазіргі уақытта  әр кәсіпкермен тікелей байланыс орнату жұмысы жүргізілуде. Бұл көлемді жұмысты жыл соңына дейін аяқтауды жоспарлап отырмыз. Әр кәсіпкер өзінің  құқығын, сайлана алатынын, дауыс бере алатын білуі керек. Бұл – өте маңызды. Сонда ғана нағыз демократиялық шешім болады. Ал мұндай күрделі дайындық жұмысын жасамай, көпшілікке жариялай салу – ол тек популизм.

Бүгінгі таңда біз 600-700 мың кәсіпкердің кеңсесін аралап шықтық. Мәліметтер базасы жаңартылған кезде, келесі  жылдан сайлау процесін бастаймыз. Бұл  ашық түрде интернет арқылы тіркелу және дауыс беру арқылы өтеді. Қазір процедуралар дайындалуда. Осы жылдың қазан айында өтетін Съезде  талқылаймыз.

Екіншіден, Съезде салалық қауымдастықтар бойынша талқылаймыз.

Қазіргі  таңда өңірлер және салалар арасында түсіністік бар, Съезд делегаттарының жартысы өңірлік кеңестер құрамынан таңдалады, ал екінші жартысы – аккредиттелген салалық қауымдастықтардан таңдалады. Олардың дауыс беру құқығы тең.  Өңірдегі бизнес аккредиттелген қауымдастықтарды біле бермейтіні, қауымдастықтардың өңірлерде  филиалдары жоқтығы, бұл қауымдастықтарда мүшелік базаның қандай екенін білмейтіні жайлы мәселені көтеруде.  Сондықтан, аккредиттелген салалық қауымдастықтарға қойылатын біліктілік талаптарда да  Съезд отырысында талқыланатын болады.

– Дегенмен, қоғамның белгілі бір бөлігінде «Атамекен» ҰКП сынды институттың қажеттілігіне  қатысты сұрақтар жиі айтылуда...

- «Атамекен» институт ретінде қалыптасты. 5-6 жыл ішінде біз қарқынды дамып, қазіргі күні аудандарға дейін жеттік. Үкімет өзінің бірқатар міндетін бізге тапсырды. «Атамекен» кәсіпкерлікке үйретуде, сертификаттар береді. Мемлекеттік бағдарламалар бойынша бизнеске сервистік  қолдау көрсету Палатаға жүктелді. Бұл – бізге артылған үлкен міндет пен жауапкершілік. Өзіміздің кемшіліктерімізді, әлсіз тұстарымызды жақсы білеміз және жұмысымызды үнемі жетілдіріп отыру мақсатында кәсіпкерлермен тығыз байланыс жасау керектігін де түсінеміз. Өз кезегінде  кәсіпкерлердің де біздің қызметімізге әділ баға бергенін қалаймыз.

«Атамекенге» сын айтылса, бұл ұйымның маңыздылығы тек арта түскенінің белгісі. Көпшілік басқару органдарға сайланғысы келеді, ал оның бірден-бір себебі–биліктің маңызды серіктесі екенімізді, сөзіміздің салмағы бар екенін түсінгендігі.

– «Атамекен» билікпен ғана емес,  бірінші кезекте бизнеспен толық форматты диалогты жолға қою үшін не істеуде?

–  Біз қызметті цифрлық форматқа  көшіру жұмысына қарқынды дайындалып жатырмыз. Бұл ең алдымен кәсіпкерлермен  тиімді әрі тікелей  байланыс орнатуға мүмкіндік береді. Көлемді жұмыс қолға алынды, барлық сервисті, барлық байланысты мобильді қосымшалар арқылы орнатуды қалаймыз. Басты мақсатымыз әр кәсіпкерге өз саласына қажетті ақпарат пен қызметтерді алып отыруына жағдай жасау. Қарапайым мысалға алсақ, кәсіпкердің Салық кодексін бүге-шігесіне дейін оқып отыруға мүмкіндігі бола бермейді.

Digital Atameken жобасы  қазан айында өтетін Съезде делегаттарға таныстырылады. Қазіргі таңда бұл жүйе тестілеуден өтуде. Съезд барысында айтылған ескертулер мен ұсыныстарды қабылдап, содан кейін  жүйені жетілдіріп, 2020 жылы жұмыстың толық ауқымды цифрлық форматын іске қосамыз.

inbusiness.kz-ті қараңыз, оқыңыз :

Жаңалықтарға жазылу: