Ұшақты қондырудағы қауырт кезең

10496
Ұшақты қондырудағы қауырт кезең

Еліміздегі ең үлкен әуежайда жауған қардың салдарымен қалай күресуде.

Күз бен қыс -  «Алматы халықаралық әуежайы» АҚ-ы үшін ең қиын кезең. Алматы өңірінің климаттық ерекшелігі әуежайда ұшақтарды ұшып-қондыратын ұшқыштармен қатар жердегі авиациялық қызметтердің барлығын әбігерге салады. 
Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңТолассыз жауған қар Алматы қаласының билігі мен автокөлік жүргізушілерінің ғана емес, сондай-ақ  әуежайжай қызметі мен  ұшқыштардың да жұмысын қиындатып жібереді. Ұшақты қондыру мен басқаруда бағдарды көрмеу- қиындықтың басы ғана. 
Ұшақты қондырудағы қауырт кезең

Ең маңыздысы - жолаушылардың қауіпсіздігі. Тазартылмаған жолақ немесе әуе кемесінің мұздануы әуе апатының басты себебі болуы мүмкін. Сондықтан ауа райының өзгеруі авиациялық қызметтерді қауырт жұмыс істеуге мәжбүр етеді. 
Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңБарлық жұмысты әуежайдың әуеайлағы қызметі атқарады. Тап осы бөлімше ұшу-қону жолақтарының, жерде жүру жолдары мен ұшақтар тұрағының жағдайын қадағалайды. 

Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңӘуеайлағы бөлімшесінде қар жинауға және төсемнің маңызды параметрлерін аспаптық бақылауға арналған техникалық құралдар бар. Ауа райының нақты болжамын ертерек алғаннан кейін, олар алдағы жұмысқа дайындықты бастайды.  

Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңҚар жауған кезде қар жинайтын машиналардың жүргізушілер бригадасы тәулік бойына тоқтаусыз жұмыс істейді. Олар ең бірінші ұшу-қону жолақтарын, жер үсті жүру жолдарын тазалайды. 

Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңМонструозды түрдегі кешенді қар жинағыштар қарды "соқалармен" кеседі де,  бетін айналмалы щеткалармен тазартып, асфальтбетонды ыстық ауаның қуатты реактивті ағынымен үрлейді. Мұндай техниканы қолдану қар жинау уақытын едәуір қысқартады. 
Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңАлматы әуежайында қар үйіндісін жинап, қарды ұшу-қону жолағынан алыс жерге лақтыратын небәрі 12 соқалы-щеткалы машина мен үш шанақты тазалағыш машина бар. 
Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңҰшақты қондырудағы қауырт кезеңҰшақты қондырудағы қауырт кезеңҰшақты қондырудағы қауырт кезеңКейбір мәліметтер бойынша, авиациялық оқиғалардың 60%-на ұшу жолағының жағдайы басты себеп болады. Сондықтан қар жинаудың сапасы, жолақтар мен жерде жүретін жолдарда мұздың бар-жоғы, осы жерлерді арнайы реагенттермен өңдеу – арнайы жабдықпен айқындалады. Әуеайлағы қызметінің шағын прицепі бар пикапы ұшу жолағымен үнемі жүріп өтіп, ұшақтың ұшу-қону жолағымен ажыратылу коэффицентін анықтайды. 
Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңӘуеайлағы қызметі көлігінің кабинасындағы сұр кейсте нақты уақыттағы ілінісу коэффициентін өлшейтін және ұшқыштар мен жердегі қызметтерге жолақтың жай-күйі туралы нақты деректер беруге мүмкіндік беретін Бриз-КС аспабы болады.

 Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңҚыста әуежайдың тағы бір жердегі қызметі іске қосылады. Қар жауып, күн суытқанда әуе кемелерін мұздануға қарсы өңдеу жұмысын жүргізу керек. Жолаушыларды ұшаққа отырғызғаннан кейін оны телетраптан сүйреп апарады да, арнайы автомобильдер келіп әуе кемесінің екі жағына арнайы сұйықтықтар құяды. Деайсинг немесе антиайсинг- әуе апаттары тәуекелін төмендетудің маңызды процедураларының бірі.

Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңБір ұшақты өңдеуге 150 литр реагент кетуі мүмкін. Ол ұшақтың көлемі мен ауа райының жағдайына қарай өзгеруі мүмкін. Алматы әуежайында әуе кемелерін өңдеу үшін антисайсингтің екі құрамы қолданылады. Бірінші түрі ұшақтың қанатынан, фюзеляжкадан, қарды, мұзды тазалауға қолданылады. Ұшқан кезде мұз қатпас үшін 4-түрі қолданылады. Бұл сұйықтықтар Ресейде шығарылады. Алматы әуежайы оны өндірушіден тікелей сатып алады. 
Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңАлматы әкімдігі мен қала тұрғындары үшін қалың жауған қар көлік кептелісі мен басқа да кедергілер әкелсе, ал авиация үшін қар мен аяз ұшу қауіпсіздігімен күресудегі ең басты кедергілер. 
Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңҰшақты қондырудағы қауырт кезеңҰшақты қондырудағы қауырт кезеңҰшақты қондырудағы қауырт кезеңҰшақты қондырудағы қауырт кезеңҰшақты қондырудағы қауырт кезеңМаксим Морозов

Ұшақты қондырудағы қауырт кезең

Еліміздегі ең үлкен әуежайда жауған қардың салдарымен қалай күресуде.

Күз бен қыс -  «Алматы халықаралық әуежайы» АҚ-ы үшін ең қиын кезең. Алматы өңірінің климаттық ерекшелігі әуежайда ұшақтарды ұшып-қондыратын ұшқыштармен қатар жердегі авиациялық қызметтердің барлығын әбігерге салады. 
Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңТолассыз жауған қар Алматы қаласының билігі мен автокөлік жүргізушілерінің ғана емес, сондай-ақ  әуежайжай қызметі мен  ұшқыштардың да жұмысын қиындатып жібереді. Ұшақты қондыру мен басқаруда бағдарды көрмеу- қиындықтың басы ғана. 
Ұшақты қондырудағы қауырт кезең

Ең маңыздысы - жолаушылардың қауіпсіздігі. Тазартылмаған жолақ немесе әуе кемесінің мұздануы әуе апатының басты себебі болуы мүмкін. Сондықтан ауа райының өзгеруі авиациялық қызметтерді қауырт жұмыс істеуге мәжбүр етеді. 
Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңБарлық жұмысты әуежайдың әуеайлағы қызметі атқарады. Тап осы бөлімше ұшу-қону жолақтарының, жерде жүру жолдары мен ұшақтар тұрағының жағдайын қадағалайды. 

Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңӘуеайлағы бөлімшесінде қар жинауға және төсемнің маңызды параметрлерін аспаптық бақылауға арналған техникалық құралдар бар. Ауа райының нақты болжамын ертерек алғаннан кейін, олар алдағы жұмысқа дайындықты бастайды.  

Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңҚар жауған кезде қар жинайтын машиналардың жүргізушілер бригадасы тәулік бойына тоқтаусыз жұмыс істейді. Олар ең бірінші ұшу-қону жолақтарын, жер үсті жүру жолдарын тазалайды. 

Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңМонструозды түрдегі кешенді қар жинағыштар қарды "соқалармен" кеседі де,  бетін айналмалы щеткалармен тазартып, асфальтбетонды ыстық ауаның қуатты реактивті ағынымен үрлейді. Мұндай техниканы қолдану қар жинау уақытын едәуір қысқартады. 
Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңАлматы әуежайында қар үйіндісін жинап, қарды ұшу-қону жолағынан алыс жерге лақтыратын небәрі 12 соқалы-щеткалы машина мен үш шанақты тазалағыш машина бар. 
Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңҰшақты қондырудағы қауырт кезеңҰшақты қондырудағы қауырт кезеңҰшақты қондырудағы қауырт кезеңКейбір мәліметтер бойынша, авиациялық оқиғалардың 60%-на ұшу жолағының жағдайы басты себеп болады. Сондықтан қар жинаудың сапасы, жолақтар мен жерде жүретін жолдарда мұздың бар-жоғы, осы жерлерді арнайы реагенттермен өңдеу – арнайы жабдықпен айқындалады. Әуеайлағы қызметінің шағын прицепі бар пикапы ұшу жолағымен үнемі жүріп өтіп, ұшақтың ұшу-қону жолағымен ажыратылу коэффицентін анықтайды. 
Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңӘуеайлағы қызметі көлігінің кабинасындағы сұр кейсте нақты уақыттағы ілінісу коэффициентін өлшейтін және ұшқыштар мен жердегі қызметтерге жолақтың жай-күйі туралы нақты деректер беруге мүмкіндік беретін Бриз-КС аспабы болады.

 Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңҚыста әуежайдың тағы бір жердегі қызметі іске қосылады. Қар жауып, күн суытқанда әуе кемелерін мұздануға қарсы өңдеу жұмысын жүргізу керек. Жолаушыларды ұшаққа отырғызғаннан кейін оны телетраптан сүйреп апарады да, арнайы автомобильдер келіп әуе кемесінің екі жағына арнайы сұйықтықтар құяды. Деайсинг немесе антиайсинг- әуе апаттары тәуекелін төмендетудің маңызды процедураларының бірі.

Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңБір ұшақты өңдеуге 150 литр реагент кетуі мүмкін. Ол ұшақтың көлемі мен ауа райының жағдайына қарай өзгеруі мүмкін. Алматы әуежайында әуе кемелерін өңдеу үшін антисайсингтің екі құрамы қолданылады. Бірінші түрі ұшақтың қанатынан, фюзеляжкадан, қарды, мұзды тазалауға қолданылады. Ұшқан кезде мұз қатпас үшін 4-түрі қолданылады. Бұл сұйықтықтар Ресейде шығарылады. Алматы әуежайы оны өндірушіден тікелей сатып алады. 
Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңАлматы әкімдігі мен қала тұрғындары үшін қалың жауған қар көлік кептелісі мен басқа да кедергілер әкелсе, ал авиация үшін қар мен аяз ұшу қауіпсіздігімен күресудегі ең басты кедергілер. 
Ұшақты қондырудағы қауырт кезеңҰшақты қондырудағы қауырт кезеңҰшақты қондырудағы қауырт кезеңҰшақты қондырудағы қауырт кезеңҰшақты қондырудағы қауырт кезеңҰшақты қондырудағы қауырт кезеңМаксим Морозов