/img/tv1.svg
RU KZ
Hang Seng 27 316,53 DOW J 28 998,32
FTSE 100 7 403,92 РТС 1 524,71
KASE 2 373,34 Алтын 1 645,90
Еліміздің қай облыстарында ескі көлік көп

Еліміздің қай облыстарында ескі көлік көп

Жеңілдетілген автонесие бағдарламасымен 14 мыңға жуық көлік сатылды.

05 Сәуір 2019 11:57 12578

Еліміздің қай облыстарында ескі көлік көп

Автор:

Абылай Бейбарыс

Қазақстан автобизнес қауымдастығының дерегінше, 2019 жылдың алғашқы 2 айында елімізде 39,2 млрд теңгеге 5 920 көлік құралы құрастырылған. Бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 38%-ға көп көрсеткіш.

Өндірістің өнімділігі жағынан «СарыарқаАвтоӨнеркәсіп» ЖШС көш бастаған. Зауыт қаңтар-ақпан айларында 1 078 жеңіл көлік құрастырып қана қоймай, Тәжікстанға 108 көлік экспорттаған.

«Азия Авто» кәсіпорны 1401 көлік құрастырса, «СемАЗ» 36 бірлік коммерциялық техника жинаған. «КАМАЗ  Инжиниринг» 48 жүк көлігін, ал  Daewoo Bus 16 автобус шығарған.

Қауымдастықтың мәліметінше, жыл басындағы 2 айда 8 837 көлік сатылған. Оның 4 898-ы отандық өндіріске тиесілі болған.

«Машина құрастыру саласы ел экономикасына мультипликативті әсер етуін жалғастырып жатыр. Бүгінгі таңда ел аумағында жүрген танымал 10 көлік брендінің 7-і отандық өнім саналады. Автокөлікті жеңілдікпен несиелендіру бағдарламасы жүзеге асырылғаннан бері 14 мыңға жуық көлік сатылды. Автонесиелендіруге бөлінейін деп жатқан 10 млрд теңге мен коммерциялық техникаға қарастырылатын лизинг  тұтынушылардың белсенділігін арттырып, көлік саудасының көлемін арттырады деп үміттенеміз», – деді Қазақстан автобизнес қауымдастығының вице-президенті Анар Мақашева. Ал «ҚазАвтоӨндіріс» Қазақстан автомобиль саласы кәсіпорындары одағы соңғы 3 айда елімізде 323 988 көлік құралы тіркеуге алынғанын және бұл көрсеткіш өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 13,8% артық екенін жариялады.

«305 460 бірлік көлік құралы екінші рет тіркелді. Есепке бірінші рет алынған автокөліктердің саны 18 528 болды», – деп хабарлады одақтың баспасөз қызметі.

Белгілі болғандай, Қазақстан ескі көліктерден арыла алмаған. Есептік кезеңде екінші рет тіркелген көліктердің көрсеткіші 38,8%-ды құрап, көлік жүргізушілерінің дені зауыттан шыққанына 20 жыл болған темір тұлпарларды тақымдап жүргенін көрсеткен. Ал су жаңа көлік мінетіндердің қатары өткен жылы 4,7% болса, биыл 3,4%-ға түсіп қалған. Алматы, Түркістан облыстары мен Алматы қаласы ескі көлік көп сатылған аймақ деп танылған.

Абылай Бейбарыс

inbusiness.kz-ті қараңыз, оқыңыз :

«ҚазАвтоЖол» қашанғы қанайды?

Қолма-қол ақшамен есеп айырысқан көлік жүргізушісі артық ақша төлемеуі керек. 

08 Қараша 2019 10:52 2974

«ҚазАвтоЖол» қашанғы қанайды?

Ақылы жолмен жүретін көлік жүргізушілерінің құқығы неге бұзыла береді? Сараланған тариф не үшін енгізілді? «ҚазАвтоЖол» ұлттық компаниясы жемқорлықтан қашан құтылады? Мәжіліс депутаты Айқын Қоңыров осы мәселелерді күн тәртібіне қойды.

Оның сөзінше, ұлттық компания «Нұр-Сұлтан» – Щучинск», «Нұр-Сұлтан – Теміртау», «Алматы – Қапшағай» және «Алматы – Қорғас» автожолдарының  ақылы бөлігінде төлем жинаумен айналысады. Болашақта «Щучинск – Көкшетау – Петропавл» бағытындағы автобанға да төлем жүйесін енгізеді.

«Автокөлік иелеріне көмек көрсету қоғамы» қоғамдық бірлестігі өкілдерінің пікірінше, көлік жүргізушілері, әу баста, жоғарыдағы жаңашылдыққа үрке қараған. Олар ақылы жолдың бағасы қымбаттамайтынына сенбеген. Ал ақылы жолдардың қызметін насихаттауға арналған ақпараттық науқан кезінде мемлекеттік органдар автокөлік иелері төлейтін ақы баршаға қолжетімді болатынын баяндаған. Сол кездегі инвестициялар және даму вице-министрі Роман Скляр жеңіл көліктер 1 шақырымға 1 теңге төлейтінін, бұл тариф өспейтінін мәлімдеген. Бұған қоса дәл осындай есептің өзінде бір жылда қазынаға 30 млрд теңгеге жуық қаржы түсетінін нақтылаған.

«Жақсы жолмен жүру және оны күтіп ұстау ақысы 1 шақырым үшін 1 теңге болғандықтан, қалың көпшілік идеяны жақсы қабылдады. Бұл туралы БАҚ өкілдері жарысып жазды. Бірақ айтылған сөз орындалған жоқ. Жолға төленетін ақының құны жарияланғанда көлік жүргізушілерінің төбесінен жай түскендей болды», – деді депутат.

Халық қалаулысының пікірінше, жеңіл көліктер мен жүк көліктері үшін  тариф негізсіз көтерілген. Ал электронды есеп айырысумен салыстырғанда, қолма-қол ақшамен төлем жасау жүргізушілерге екі есе қымбатқа түскен. 

«Бұл – электронды төлем жасауды білмейтін, ақпараттық қызметтерге тіркелмеген, интернетке қолы жете бермейтін автокөлік иелерінің құқығын шектеу», – деді Айқын Қоңыров.

Мәжілісменнің мәлімдеуінше, тарифтің қалай қалыптастырылғаны және жиналған қаржының қайда жұмсалып жатқаны түсініксіз. Компанияның қызметінде ашықтық жоқ. Оның үстіне, компания айналысындағы сыбайлас жемқорлыққа қатысты орын алған жанжалдар да көңілге күдік ұялатады. Мәселен, пара алды деген күдікпен Шығыс Қазақстан облыстық филиалының директорына қатысты сотқа дейінгі тергеу амалдары басталды. Сол секілді Қарағанды облыстық филиалының басшысы да дәл осындай күйді бастап кешіп жатыр.

Тергеу мәліметтері бойынша, екеуі де жол нысандарын пайдалануға беру кезінде кемшіліктерге көз жұма қараған. Ал компанияның Павлодар облыстық филиалының басшылығы мердігермен бірге сотқа тартылған. Ақылы жолдарда қызмет көрсету сапасы да жоғары болу керек. Бірақ бұл сала да ақсап жатыр. Жол-көлік оқиғаларының дені қараңғы уақытта және жылдамдықты асыруға байланысты орын алатыны жасырын емес.

«ҚазАвтоЖол» ҰҚ» АҚ дерегіне сүйенсек, тек 53 шақырым  жерде ғана жарықтандыру жұмысы жүргізілген. Компания тек 22 жылдамдық өлшеуіш орнатқан.

«Автокөлік иелеріне көмек көрсету қоғамы» қоғамдық бірлестігі жолдың тиімділігіне қатысты есептеу жүргізген екен. Олардың ақпаратынша, жолдарды ақылы басқарудан шамамен 481 млн теңге кіріс кірген. Жинақталған табыс компанияға жүк көліктерінің тарифін төмендетуге және жеңіл автокөліктерге жоғарыда аталған тарифті енгізуге мүмкіндік береді.

«Ақылы жолдардың учаскелерін ұстап тұруға арналған шығындар мен кірістер тең болған жағдайда, компания қазіргі кезеңде ақылы жол учаскелерінде жүру үшін қаражат жинауды тоқтата тұруы керек және келесі кезеңде тарифті азайту шараларын бастауы қажет. Ол үшін Қазақстандағы ақылы жолдарды пайдалану және басқару саласының ашықтығын қамтамасыз етуі керек», – деді депутат.

Оның ойынша, қолма-қол ақшамен төлем жасау алдын-ала төлем жүйесінің тарифінен 2 есе жоғары болған кезде, сараланған тарифті алып тастау керек.

Қолма-қол ақшамен есеп айырысқан көлік жүргізушісі артық ақша төлемеуі керек.

«Бұл мәселелерді шешу жүк транзитінің жағдайын жақсартуға, туристік индустрияны қолдауға, «ҚазАвтоЖол» АҚ компаниясына және тұтастай мемлекетке деген сенімді арттыруға көмектеседі», – деді халық қалаулысы.

Абылай Бейбарыс

LADA XRAY Cross Қазақстанда құрастырылады

Жобаны «АЗИЯ АВТО» жүзеге асырады.

03 Қыркүйек 2019 10:41 7164

LADA XRAY Cross Қазақстанда құрастырылады

Ресейдің ірі автоөндірушісі «АвтоВАЗ» АҚ ТМД елдерінің журналистеріне LADA XRAY Cross автокөлігін таныстырды. Шара шеңберінде тест-драйв ұйымдастырылды.

Inbusiness.kz порталының тілшісі, осы жолдардың авторы LADA XRAY Cross кроссоверін сынақтан өткізген алғашқы қазақстандық болды. Бұған дейін еліміздің бірде-бір азаматы LADA XRAY Cross кроссоверін жүргізіп көрмеген. Себебі бұл көлік біздің елге экспортталмаған, яғни әзірше сатылымда жоқ.

Калининградтағы кездесу
Нұр-Сұлтаннан Мәскеуге, Мәскеуден Калининградқа жетіп, шетелдік  әріптестермен Храброво әуежайында кездестік. Қазақстан, Қырғызстан, Өзбекстан, Беларусь елдерінен келген тілшілер тобын «АвтоВАЗ» АҚ өкілдері қарсы алып, жұмыс жоспарымен таныстырды. Осыдан соң олар бізді қаз қатар тізіліп тұрған су жаңа LADA XRAY Cross көліктеріне бастап барды.

«Құжатқа қол қойыңыз!»
Бізді автокөлікке отырғызып, қолымызға кілт бергеннен кейін «АвтоВАЗ» АҚ өкілі осылай деді. Тиісті құжаттарды рәсімдегеннен соң, бірден іске кірістік. 

Ендігі сәтте біз LADA XRAY Cross автокөлігін тізгіндеп бара жаттық.

Макс Миссананың мәлімдемесі

Crystal House қонақ үйінің мәжіліс залында өткен баспасөз мәслихатында«АвтоВАЗ» кәсіпорнының экспорт бойынша директоры Макс Миссана журналистердің сұрақтарына жауап берді.

«LADA-ның қазіргі экспорттық сатылымы ерекше қарқынға ие. Бүгінгі таңда бұл көрсеткіш 74%-ды құрап отыр. Болашақта LADA XRAY Cross Қазақстанда құрастырылады. Жобаны «АвтоВАЗ»  бен «АЗИЯ АВТО» бірлесіп жүзеге асырады», – деді ол.
Биылғы жылдың алғашқы алты айында LADA-ның ТМД-ғы сату көрсеткіші қандай болғаны төмендегі кестеде көрсетілген. Байқағаныңыздай, LADA ТМД нарығын ерекше қарқынмен жаулап жатыр.

LADA-ның Қазақстандағы, Беларусьтегі сату көрсеткіші ауыз толтырып айтарлықтай. Өзбекстан мен Әзербайжандағы нәтиже де жаман емес. Ал Қырғызстан LADA-ға биылдан бастап бет бұрды.

LADA XRAY Cross кроссоверіне келетін болсақ, «АвтоВАЗ» аталмыш автокөлікті былтыр Мәскеуде таныстырды. Ол бір жылда халықтың сүйікті «темір тұлпарына» айналып үлгерді. Осы айдан бастап LADA XRAY Cross Беларусияға, Арменияға, Әзербайжанға, Тәжікстанға, Өзбекстанға және Қырғызстанға экспортталады. Ал биылғы жылдың IV тоқсанынан бастап, Қазақстанда құрастырылып, сатылады.

Қанат Махамбет

inbusiness.kz-ті қараңыз, оқыңыз :

Жаңалықтарға жазылу: